Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu Projektami z podziałem na części. Część 1 - Zarządzanie Projektem pn.: „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Jerzmanowa” Część 2 – Zarządzanie Projektem pn.: „Nowy żłobek w Gminie Jerzmanowa szansą dla Rodziców na powrót do pracy”

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 836 55 31, , fax. 76 831 21 19
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    Lipowa 4
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 836 55 31, , fax. 76 831 21 19
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu Projektami z podziałem na części. Część 1 - Zarządzanie Projektem pn.: „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Jerzmanowa” Część 2 – Zarządzanie Projektem pn.: „Nowy żłobek w Gminie Jerzmanowa szansą dla Rodziców na powrót do pracy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu Projektami z podziałem na części. 1.1 Część 1 - Zarządzanie Projektem pn.: „Nowe miejsca edukacji przedszkolnej w Gminie Jerzmanowa” Realizacja Projektu od 01 marca 2020 r. do 31.08.2021 r. 1.2 Część 2 – Zarządzanie Projektem pn.: „Nowy żłobek w Gminie Jerzmanowa szansą dla Rodziców na powrót do pracy” Realizacja Projektu od 01 lipca 2020 r. do 31.08.2022 r. Umowa na tę część zamówienia obowiązywała będzie od 01 lipca 2020 r., z uwagi na okres realizacji Projektu. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje (dla każdej z części): 2.1 Działania związane z rekrutacją i dokumentacją uczestników Projektu m. in.: • Przygotowanie wzoru regulaminu rekrutacji zgodnie z założeniami wniosku aplikacyjnego (Część 2); • Przygotowanie wzorów pełnej dokumentacji uczestników (Część 2); • Weryfikacja ilościowa i merytoryczna dokumentacji uczestników; • Wprowadzenie i monitoring uczestników w ramach ewidencji w systemie SL2014; 2.2 Działania związane z koordynacją i zarządzaniem Projektem, m. in.: • Koordynacja prac zespołu projektowego w kontekście rozliczenia projektu; • Całościowy nadzór nad wdrożeniem zadań w ramach Projektu; • Bieżąca analiza dokumentów i wytycznych programowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020; • Korespondencja z Instytucją Pośredniczącą - IP (przygotowanie pism, wniosków, wyjaśnień), bieżący kontakt z opiekunem projektu; • Opracowanie i przygotowanie ewentualnych zmian do Projektu, korekty wniosku o dofinansowanie, aktualizacja harmonogramu płatności; • Weryfikacja kwalifikowalności wydatków w zakresie zgodności z wytycznymi programowymi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020; • Przygotowanie dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji Projektu pod kątem zarządzania Projektem; 2.3 Działania związane z prawidłowym przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia, m. in.: • Ustalenie zakresów, trybów i warunków postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Projekcie; • Wsparcie na etapie przygotowania dokumentacji postępowań; 2.4 Działania związane z cyklicznym składaniem wniosków o płatność, m. in.: • Kompleksowe przygotowanie wniosków o płatność w systemie SL2014 wraz z załącznikami; • Opis postępu rzeczowego na podstawie informacji przekazanych od Zamawiającego; • Przygotowanie postępu finansowego na podstawie informacji przekazanych od Zamawiającego; • Weryfikacja stopnia osiągnięcia wskaźników Projektu; • Monitoring uczestników Projektu; • Bieżące uzupełnienie bazy personelu; 2.5 Działania związane z informacją i promocją o Projekcie, m. in.: • Przygotowanie wzoru informacji promocyjnych; • Przygotowanie wzoru plakatów i naklejek informacyjnych; • Przygotowanie oznakowania dokumentacji projektowej; 2.6 Działania związane z przygotowaniem do ewentualnej kontroli Projektu, m. in.: • Kompleksowe przygotowanie dokumentacji Projektu na potrzeby kontroli – audyt przedkontrolny; • Przygotowanie wyjaśnień, uzupełnień, oświadczeń zgodnie z wymogami zespołu kontrolującego. 3. Zakres obowiązków Zamawiającego obejmuje (dla każdej z części): 3.1 Rekrutacja i dokumentacja uczestników zgodnie z założeniami wniosku aplikacyjnego; 3.2 Odbiór dostarczonych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu; 3.3 Realizacja i nadzór merytoryczny i organizacyjny nad bieżącym funkcjonowaniem i zadaniami realizowanymi w ramach Projektu; 3.4 Prowadzenie dokumentacji w związku z realizacją bieżącego funkcjonowania; 3.5 Prowadzenie wydzielonej ewidencji księgowej; 3.6 Prowadzenie dokumentów wewnętrznych jednostki dot. Projektu; 3.7 Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 3.8 Wydatkowanie dotacji (realizacja płatności); 3.9 Odbieranie / przesyłanie korespondencji Projektowej; 3.10 Kontakt roboczy i współpraca z Wykonawcą w ramach realizacji Projektu; 3.11 Utworzenie biura Projektu, archiwizacja dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 1.1 Dla Części 1 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) 1.2 Dla Części 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) 1. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja powinna zawierać następujące elementy: 3.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3.3 kwotę gwarancji; 3.4 termin ważności gwarancji 3.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu / Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986)” 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnosić przelewem na konto Urzędu Gminy Jerzmanowa: Bank Spółdzielczy w Głogowie Oddział w Jerzmanowej 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006. 5. Wadium wpłacone na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – nazwę przetargu. 6. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 29.04.2020 r. do godz. 08:30 – Sekretariat Urząd Gminy, ul. Lipowa 4, 67-222 Jerzmanowa. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwraca wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 13. Jeżeli Wykonawca nie zabezpieczy oferty wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 14. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 15. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2.2-2.5 Wykonawca składa w odrębnej kopercie. Uwaga! Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę budżetu gminy Jerzmanowa. Wpłata gotówkowa nie spełnia wymogu ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 45 ust.7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. Jeżeli treść oświadczenia będzie różna dla każdej z części Wykonawca składa dla każdej części osobne oświadczenie. 1.2 Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Dokument składany w oryginale. (Dla każdej z części osobno). 1.3 Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4 Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa i odrębnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach