Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64-761 Krzyż Wielkopolski, ul. Wojska Polskiego 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2564145 , fax. 067 2565255
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Wojska Polskiego 14 14
64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 067 2564145, fax. 067 2565255
REGON: 00052818400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie mieszkaniowym zasobem gminy Krzyż Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zarządzanie mieszkaniowym zasobem gminy Krzyż Wlkp. w roku 2010-2011 w zakresie optymalnego zarządzania zasobami oraz utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym oraz porządkowo - sanitarnym. Wielkość zasobu mieszkaniowego 268 lokali. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Odstępuje się od obowiązku wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące wymagania : - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, - spełniają kryteria określone w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych. - Posiada licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami - Posiada doświadczenie w prowadzeniu tego typu działalności Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych oświadczeń, zaświadczeń oraz referencji z okresu co najmniej 2 ostatnich lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, oświadczenie o spełnianiu kryteriów określonych w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych. licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami referencje z okresu co najmniej 2 ostatnich lat.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzyz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu= (przetarg nr 2)
Dodano: 2013-07-17 - Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=
Dodano: 2013-06-27 - Kierownik Projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn
Dodano: 2012-06-13 - OPRACOWANIE SYSTEMÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE ZARZĄDZANIA I JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG ORAZ WZROSTU ZAUFANIA SPOŁECZNEGO POPRZEZ WDROŻENIE SYSTEMU MONITOROWANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH WYDAWANYCH PO TERMINACH OKREŚLONYCH W KPA W RAMACH PROJEKTU WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ZARZĄDCZYCH ORAZ SZKOLENIA KADR URZĘDÓW GMIN KOŁO, GRZEGORZEW, KŁODAWA, KOŚCIELEC, OSIEK MAŁY, WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTETV DOBRE ZARZĄDZANIE DZIAŁANIE 5.2. WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ 5.2.1.
Dodano: 2012-04-04 - Koordynator Merytoryczny Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-04-03 - Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-04-03 - Koordynator Merytoryczny Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-03-14 - Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-03-14 - PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PN: WYKWALIFIKOWANA KADRA W KOPERNIKU
Dodano: 2012-03-07 - I Ty masz szansę w gminie Duszniki - zarządzanie projektem
Dodano: 2012-01-02