Przetargi.pl
Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start

Gmina Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
    ul. Poznańska 11 11
    62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 63125852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu pn. Mój lepszy start w latach 2012 - 2013 w 4 szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Stęszew, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa w Stęszewie, Szkoła Podstawowa w Modrzu, Szkoła Podstawowa w Jeziorkach, Szkoła Podstawowa Specjalna w Steszewie. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zarządzania projektem pn. Mój lepszy start: - Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia zgodnie z wytycznymi logiem Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego, informacją o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia. - Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z pomieszczeń szkolnych, sprzętu i mediów. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w imieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego. - Wykonawca oświadcza, ze wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby projektu oraz podczas przetwarzania danych osobowych przestrzegać będzie zasad określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. dz. U. Z 2002 r. nr 101, poz. 926 z pozn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) - Wykonawca jest zobowiązany zarządzać całym projektem. - Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura Projektu (znajdującego się w siedzibie realizatora) co najmniej raz w tygodniu w celu przedstawienia przebiegu realizacji projektu oraz omówienia ewentualnych problemów. - Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu na każde żądanie realizatora projektu - ZEAS-u. Obowiązki Kierownika Projektu: Kierownik Projektu jest zobowiązany do realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą w oparciu o wniosek, w tym m.in.: 1. Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla POKL, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. 2. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. 3. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 4. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 5. Nadzór nad personelem projektu. 6. Współpraca z koordynatorem merytorycznym. 7. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 8. Realizacja działań na rzecz równości płci. 9. Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 10. Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu, sporządzanie wymaganych zestawień i raportów. 11. Nadzór i ścisła współpraca z księgowością realizatora ZEAS-u.. 12. Przekazywanie dokumentów do księgowości realizatora projektu - ZEAS-u: - księgowych do dnia 5 następnego miesiąca, - dotyczących rozliczeń z pracownikami do ostatniego dnia miesiąca. 13. Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 14. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w IP, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 15. Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS 2007. 16. Podpisywanie (zgodnie ze środkami określonymi w projekcie) umów z personelem nie wyłonionym przetargach w ramach PZP, obsługą administracyjną i sprzątającą oraz organizacja obsługi kadrowej i finansowo-księgowej dla tych osób. 17. Organizowanie zajęć stałych w ciągu tygodnia, sporządzanie harmonogramów tych zajęć i kart pracy lub dzienników zajęć kadry zatrudnionej w projekcie. 18. Kontrola realizacji zajęć, sporządzanie zestawień zbiorczych do celów płacowych oraz opisywanie rachunków zgodnie z przyjętymi procedurami. 19. Stałe monitorowanie zakresu realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 20. Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji. 21. Archiwizowanie i zabezpieczanie dokumentacji projektu. 22. Bieżąca współpraca z innymi podmiotami wyłonionymi w trakcie postępowań przetargowych (koordynator merytoryczny, usługa edukacyjna, dowozy) 23. Zakup i podział sprzętu i materiałów na placówki zgodnie z projektem i do wysokości środków zaplanowanych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł ( słownie: 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach