Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania kierownika projektu: 1) prawidłowa i terminowa realizacja projektu zgodnie z harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie i budżetem, 2) współpraca oraz nadzór na działalnością osób zaangażowanych w realizację projektu, 3) nadzór nad wydatkami, 4) bieżące kontakty z instytucją dofinansowującą, 5) podejmowanie decyzji w zakresie modyfikacji projektu, 6) prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, zgodnie z wytycznymi PO IG, 7) współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych przy przeprowadzaniu procedur zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, 8) prowadzenie naboru beneficjentów ostatecznych, 9) przygotowanie regulaminu naboru beneficjentów ostatecznych i umów użyczenia sprzętu, 10) koordynacja działań związanych z zakupem sprzętu i jego dystrybucją, 11) informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach i propozycjach ich rozwiązania, 12) terminowe sporządzanie i przesyłanie wniosków o płatność, sprawozdań i innych dokumentów m.in. wniosków o aneksy do umowy o dofinansowanie, aktualizacji planów i harmonogramów, 13) oznaczanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi PO IG, 14) sporządzanie raportów z realizacji projektu - w pierwszym półroczu realizacji projektu, raporty mają być przygotowywane co miesiąc - w kolejnych raz na kwartał, 15) kontrola sprzętu u beneficjentów ostatecznych, 16) przeszkolenie pozostałych osób zaangażowanych w realizację projektu w zakresie PO IG, 17) wykonywanie wszelkich innych czynności, związanych z prawidłową realizacją i nadzorem projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.wrzesnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach