Przetargi.pl
Kierownik Projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn 48
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2885910 , fax. 063 2885940
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2885910, fax. 063 2885940
    REGON: 31101948000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kierownik Projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich zadań w projekcie; b. Nadzór nad całkowitą realizacją projektu; c. Kontrola zgodności projektu z umową; d. Wprowadzanie zmian do umowy; e. Planowanie, inicjowanie, organizowanie i nadzorowanie wszelkich działań w Projekcie, w tym zakupów, monitoringu, promocji, rekrutacji, zajęć pozalekcyjnych i innych działań; f. Tworzenie procedur, wzorów dokumentów i dokumentów w Projekcie g. Podział pracy i nadzór nad personelem zaangażowanym w realizację Projektu; h. Prowadzenie procedury wyboru wykonawców usług; i. Nadzór nad harmonogramem realizacji zajęć w Projekcie j. Zapewnienie wszelkich zasobów dla celów Projektu (sale, materiały itd.); k. Monitorowanie zaplanowanych wskaźników; l. Nadzorowanie rozliczeń Projektu; m. Kontrola prawidłowego wydatkowania środków finansowych; n. Prowadzenie bieżącej i końcowej ewaluacji projektu; o. Monitorowanie przebiegu projektu (rzeczowego i finansowego); p. Promocja projektu; q. Bieżące zarządzanie wszelkimi zmianami w Projekcie r. Przygotowywanie wszelkiej korespondencji, pism, wniosków związanych z realizacją Projektu s. Zatwierdzanie wszelkich wydatków w Projekcie t. Kontakt i korespondencja z Instytucją Pośredniczącą (Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu) w sprawie Projektu u. Archiwizowanie dokumentacji projektu w siedzibie Zamawiającego v. Wykonywania niezbędnych prac związanych z zamykaniem i rozliczaniem końcowym Projektu po 30.06.2014 r. aż do całkowitego rozliczenia i zamknięcia Projektu. Kierownik projektu będzie zobowiązany pracować na rzecz Projektu min. 70 godzin miesięcznie w ramach umowy zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.kaweczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach