Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn 48
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2885910 , fax. 063 2885940
- Data zamieszczenia: 2012-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
Kawęczyn 48 48
62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
tel. 063 2885910, fax. 063 2885940
REGON: 31101948000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kierownik Projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a. Odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich zadań w projekcie; b. Nadzór nad całkowitą realizacją projektu; c. Kontrola zgodności projektu z umową; d. Wprowadzanie zmian do umowy; e. Planowanie, inicjowanie, organizowanie i nadzorowanie wszelkich działań w Projekcie, w tym zakupów, monitoringu, promocji, rekrutacji, zajęć pozalekcyjnych i innych działań; f. Tworzenie procedur, wzorów dokumentów i dokumentów w Projekcie g. Podział pracy i nadzór nad personelem zaangażowanym w realizację Projektu; h. Prowadzenie procedury wyboru wykonawców usług; i. Nadzór nad harmonogramem realizacji zajęć w Projekcie j. Zapewnienie wszelkich zasobów dla celów Projektu (sale, materiały itd.); k. Monitorowanie zaplanowanych wskaźników; l. Nadzorowanie rozliczeń Projektu; m. Kontrola prawidłowego wydatkowania środków finansowych; n. Prowadzenie bieżącej i końcowej ewaluacji projektu; o. Monitorowanie przebiegu projektu (rzeczowego i finansowego); p. Promocja projektu; q. Bieżące zarządzanie wszelkimi zmianami w Projekcie r. Przygotowywanie wszelkiej korespondencji, pism, wniosków związanych z realizacją Projektu s. Zatwierdzanie wszelkich wydatków w Projekcie t. Kontakt i korespondencja z Instytucją Pośredniczącą (Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu) w sprawie Projektu u. Archiwizowanie dokumentacji projektu w siedzibie Zamawiającego v. Wykonywania niezbędnych prac związanych z zamykaniem i rozliczaniem końcowym Projektu po 30.06.2014 r. aż do całkowitego rozliczenia i zamknięcia Projektu. Kierownik projektu będzie zobowiązany pracować na rzecz Projektu min. 70 godzin miesięcznie w ramach umowy zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.kaweczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu= (przetarg nr 2)
Dodano: 2013-07-17 - Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=
Dodano: 2013-06-27 - OPRACOWANIE SYSTEMÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE ZARZĄDZANIA I JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG ORAZ WZROSTU ZAUFANIA SPOŁECZNEGO POPRZEZ WDROŻENIE SYSTEMU MONITOROWANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH WYDAWANYCH PO TERMINACH OKREŚLONYCH W KPA W RAMACH PROJEKTU WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ZARZĄDCZYCH ORAZ SZKOLENIA KADR URZĘDÓW GMIN KOŁO, GRZEGORZEW, KŁODAWA, KOŚCIELEC, OSIEK MAŁY, WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTETV DOBRE ZARZĄDZANIE DZIAŁANIE 5.2. WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ 5.2.1.
Dodano: 2012-04-04 - Koordynator Merytoryczny Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-04-03 - Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-04-03 - Koordynator Merytoryczny Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-03-14 - Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-03-14 - PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PN: WYKWALIFIKOWANA KADRA W KOPERNIKU
Dodano: 2012-03-07 - I Ty masz szansę w gminie Duszniki - zarządzanie projektem
Dodano: 2012-01-02 - Kierownik projektu pod nazwą Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów
Dodano: 2011-12-07