Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Walki Młodych 35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2683156
- Data zamieszczenia: 2012-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy
ul. Walki Młodych 35 35
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 067 2683156
REGON: 00010016700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgolancz.wagrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych wraz z rozładunkiem na potrzeby stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych wraz z ich rozładunkiem na potrzeby stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy. Dostawa obejmować będzie: mięso i wędliny (około 4852kg), pieczywo i wyroby piekarnicze (około 59350 szt.), mleko i przetwory mleczarskie (około 3400l, 550kg), jaja (około 1400szt), mrożonki (około 630kg), ryby (około 410kg), ziemniaki (około 9500kg), warzywa i owoce (około 5600kg), różne produkty spożywcze(około 2850kg, 1850l). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN 4/2016 Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego oraz przetworów mięsnych wieprzowych i drobiowych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-01 - sukcesywna dostawa drobiu i produktów mięsnych dla SPZOZ w Wolsztynie zakończona aukcją elektroniczną
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych przy Pl. Przemysława 9 w Owińskach - VI części
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa artykułów spożywczych dla Mickiewiczowskiego Centrum Turystycznego w Żerkowie w roku 2016
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa koniny
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa mięsa i wędlin w 2016 roku do Domu Pomocy Społecznej w Koninie
Dodano: 2015-12-10 - Sukcesywna dostawa wyrobów mięsnych dla Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J.J. Śniadeckich w Poznaniu
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa koniny, podrobów, nutrii, królików, kur, przepiórek i wołowiny/koziny
Dodano: 2015-11-16