Gmina Duszniki ogłasza przetarg
- Adres: 64-550 Duszniki, ul. Sportowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2919075, 2919400 , fax. 061 2919131
- Data zamieszczenia: 2012-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
ul. Sportowa 1 1
64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
tel. 061 2919075, 2919400, fax. 061 2919131
REGON: 53311090963541 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
I Ty masz szansę w gminie Duszniki - zarządzanie projektem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem I Ty masz szansę w gminie Duszniki poprzez sprawowanie funkcji Kierownika Projektu oraz Koordynatorów Szkolnych (5 osób) w szkołach Gminy Duszniki (Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Dusznikach, Zespole Szkół w Grzebienisku ,w skład którego wchodzi gimnazjum i szkoła podstawowa oraz Szkole Podstawowej w Sędzinku). Podstawowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zarządzania projektem : 1. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia zgodnie z wytycznymi logiem Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia. 2. Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z pomieszczeń szkolnych, sprzętu i mediów. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego. 4. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby projektu oraz podczas przetwarzania danych osobowych przestrzegać będzie zasad określonych , w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024). 5.Wykonawca jest zobowiązany zarządzać:całym projektem - Kierownik Projektu i koordynować pracą na poziomie szkół w ramach projektu, w placówkach oświatowych wskazanych w § 1 ust. 2 umowy poprzez 5 Koordynatorów Szkolnych. Obowiązki Kierownika Projektu: Kierownik Projektu jest zobowiązany do realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą w oparciu o wniosek, w tym m.in.: 1) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla PO KL, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. 2) Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. 3) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 4) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.. 5) Nadzór nad personelem projektu. 6) Współpraca z Koordynatorami Szkolnymi. 7) Rekrutacja ostatecznych beneficjentów. 8) Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 9) Organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji projektu. 10) Realizacja działań na rzecz równości płci. 11) Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 12) Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu, sporządzanie wymaganych zestawień i raportów. 13) Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.. 14) Nadzór i ścisła współpraca z księgowością. 15) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w IP, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.. 16) Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS 2007. 17) Podpisywanie (zgodnie ze środkami określonymi w projekcie) umów z personelem nie wyłonionym w przetargach w ramach PZP, obsługą administracyjną i sprzątającą oraz organizacja obsługi kadrowej i finansowo-księgowej dla tych osób. 18) Organizowanie zajęć stałych w ciągu tygodnia, sporządzanie harmonogramów tych zajęć i kart pracy lub dzienników zajęć kadry zatrudnionej w projekcie. 19) Kontrola realizacji zajęć, sporządzanie zestawień zbiorczych do celów płacowych oraz opisywanie rachunków zgodnie z przyjętymi procedurami. 20) Stałe monitorowanie zakresu realizowanych zadań i osiąganych wskaźników 21) Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, dzienniki zajęć, itp.) 22) Archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji projektu. 23) Bieżąca współpraca z innymi podmiotami wyłonionymi w trakcie postępowań przetargowych (usługa edukacyjna, dowozy). 24) Zakup i podział sprzętu i materiałów na placówki zgodnie z projektem i do wysokości środków zaplanowanych w projekcie. Obowiązki Koordynatorów Szkolnych - realizacja i organizacja działań na poziomie danej szkoły oraz w ramach pracy Zespołu Sterującego Projektem między innymi: 1) Organizacja zadań wynikających z projektu na poziomie szkoły. 2) Organizacja naboru uczniów na zajęcia. 3) Organizowanie zajęć stałych w ciągu tygodnia w danej szkole. 4) Podpisywanie umów z personelem nie wyłonionym w przetargach w ramach PZP - na poziomie szkoły (do wysokości przyznanych godzin i środków). 5) Kontrola realizacji zajęć, sporządzanie odpowiednich zestawień do list płac oraz opisywanie rachunków zgodnie z przyjętymi procedurami. 6) Przeprowadzanie okresowych ewaluacji, sporządzanie wymaganych zestawień i raportów. 7) Realizacja działań informacyjno - promocyjnych na poziomie szkoły. 8) Sporządzanie harmonogramów zajęć i kart pracy oraz dzienników zajęć kadry zatrudnionej w projekcie. 9) Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu, sporządzanie ankiet, raportów związanych z projektem, ewaluacja. 10) Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 11) Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć itp.). 12) Przedstawianie Kierownikowi Projektu na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach. 13) Sporządzanie sprawozdań okresowych. 14) Oznakowanie wszelkich materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie. 15) Archiwizowanie dokumentacji z danej szkoły. 16) Obecność podczas kontroli i audytu projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu= (przetarg nr 2)
Dodano: 2013-07-17 - Pełnienie funkcji kierownika projektu =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu=
Dodano: 2013-06-27 - Kierownik Projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn
Dodano: 2012-06-13 - OPRACOWANIE SYSTEMÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE ZARZĄDZANIA I JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG ORAZ WZROSTU ZAUFANIA SPOŁECZNEGO POPRZEZ WDROŻENIE SYSTEMU MONITOROWANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH WYDAWANYCH PO TERMINACH OKREŚLONYCH W KPA W RAMACH PROJEKTU WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ZARZĄDCZYCH ORAZ SZKOLENIA KADR URZĘDÓW GMIN KOŁO, GRZEGORZEW, KŁODAWA, KOŚCIELEC, OSIEK MAŁY, WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTETV DOBRE ZARZĄDZANIE DZIAŁANIE 5.2. WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ 5.2.1.
Dodano: 2012-04-04 - Koordynator Merytoryczny Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-04-03 - Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-04-03 - Koordynator Merytoryczny Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-03-14 - Kierownik Projektu pn. Mój lepszy start
Dodano: 2012-03-14 - PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PN: WYKWALIFIKOWANA KADRA W KOPERNIKU
Dodano: 2012-03-07 - Kierownik projektu pod nazwą Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów
Dodano: 2011-12-07