Przetargi.pl
Zaprojektowanie,dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową klatki schodowej w budynku SP ZOZ w Warce

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, ul. P. Wysockiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6672321 , fax. 048 6672133
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. P. Wysockiego 10 10
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 6672321, fax. 048 6672133
    REGON: 67022964300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozwarka@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie,dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową klatki schodowej w budynku SP ZOZ w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż dźwigu osobowego z dwoma przystankami wraz z przebudową klatki schodowej w budynku SP ZOZ w Warce przy ulicy Piotra Wysockiego nr.10 w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy-załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej:www.warka.pl/zp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne art.24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz.1058, z póź.zm.), b)posiadają doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu tj.złożą odpowiednie dokumenty lub oświadczenia wg poniższego wykazu Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów,wg formuły:-spełnia,nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Powyższy dokument może być kserokopią potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ustawy Pzp. oraz nie kwalifikuje się do wykluczenia z przetargu z powodów wyszczególnionych w art.24 ustawy Pzp- wg załącznika nr 3 do SIWZ 3)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj.wykaże się minimum dwoma realizacjami zainstalowania dźwigu osobowego w budynku o użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat-wg załącznika nr 4. Należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzające należyte wykonanie tych robót- referencje, faktury, protokoły odbioru potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach