Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy w budynku Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie al. J.Ch. Szucha 12 a.

Biuro Trybunału Konstytucyjnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-918 Warszawa, Al. Szucha 12A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6215766 , fax. 022 6221830
  • Data zamieszczenia: 2016-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Trybunału Konstytucyjnego
    Al. Szucha 12A 12A
    00-918 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6215766, fax. 022 6221830
    REGON: 00127640200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trybunal.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy w budynku Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie al. J.Ch. Szucha 12 a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy w budynku Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie al. J.Ch. Szucha 12 a, w zakresie: 1) opracowania dokumentacji projektowo - montażowej (wykonanie projektu wykonawczego) wraz z uzyskaniem przewidzianych prawem decyzji administracyjnych, w tym Urzędu Dozoru Technicznego, 2) demontażu istniejących urządzeń dźwigowych wraz z osprzętem - (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 3) robót budowlanych wykończeniowych w pomieszczeniach maszynowni i szybu, 4) dostawy i montażu dźwigu (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności normą dźwigową EN81.1 i dyrektywą dźwigową) w miejsce zdemontowanego dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych do tego prac w tym budowlanych, 5) uzyskania decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigu (UDT), 6) przekazanie dokumentacji oraz przeprowadzenie szkoleń z obsługi dźwigu, 7) przeglądów i konserwacji dźwigu w okresie gwarancji. Szczegółowy zakres rzeczowy i opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załączniki nr 1 do SIWZ Zamawiający przewiduje przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w dniu 18.03.2016 r. Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej są zobowiązani zgłosić swoje uczestnictwo. Kontakt w sprawie wizji lokalnej: Stanisław Grochólski Tel. 22 537-46-30 w godz. 9-15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres wyłączenia windy z eksploatacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trybunal.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach