Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 7583001, 7591810 , fax. 0-25 7591666
- Data zamieszczenia: 2016-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 37 37
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 0-25 7583001, 7591810, fax. 0-25 7591666
REGON: 71235110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim. Zakres zamówienia Zamówienie obejmuje demontaż dźwigu osobowego znajdującego się w budynku Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim oraz zaprojektowanie, dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego - zwanego dalej Przedmiotem umowy. W ramach wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania dokumentacji projektowej dla proponowanego do zabudowy dźwigu i jej uzgodnienia z Zamawiającym oraz z właściwym przedstawicielem Urzędu Dozoru Technicznego, 2) demontażu elementów istniejącego dźwigu (w tym urządzeń maszynowni), 3) wykonania robót budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do zabudowy nowego dźwigu, wymianą drzwi do maszynowni, funkcja współdziałania z centralką p.poż. 4) dostawa, montaż z dostosowaniem do istniejącej instalacji lub wykonaniem nowej instalacji, uruchomienie nowego dźwigu o parametrach zgodnych z Programem funkcjonalno - użytkowym 5) przygotowanie dźwigu do odbioru i odbiór przez UDT wraz z kosztami odbioru, 6) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu tj.: a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną, b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania, c) specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 7) odnowienie pomieszczenia maszynowni, a przypadku negatywnej decyzji UDT w zakresie pozostawienia otworu dźwigowego do maszynowni - dostosowanie otwierania drzwi zgodnie z norma PN-EN 81-1, wykonanie obróbek ścian i posadzki po zdemontowanych podzespołach i elementach, 8) wykonanie pomiarów elektrycznych, 9) dostarczenie dokumentacji technicznej, certyfikatów i atestów oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji, 10) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie dźwigu wg dyspozycji Zamawiającego, 11) udzielenie Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na dostarczony dźwig zgodnie z § 12 ust. 3, 12) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dźwigu oraz uwalniania pasażerów, 14) uprzątnięcie placu budowy z materiałów z demontażu na koszt Wykonawcy, 15) uzgodnienie z Zamawiającym sposobu postępowania z materiałami wtórnymi przeznaczonymi do odzysku, 16) zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego 17) po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacja odbiorową kody zabezpieczające oprogramowanie serwisowe oraz klucze serwisowe do korzystania z oprogramowania serwisowego koniecznego do prowadzenia konserwacji dźwigów Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i oddania go Zamawiającemu w terminach i na zasadach określonych w umowie. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego lub osoby przez niego wyznaczonej, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów świadczących, że wbudowane materiały są dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie użyte materiały i podzespoły muszą być nowe, bez śladów użytkowania, chyba że Zamawiający wskaże w sposób jednoznaczny, w trakcie prowadzenia prac jakie elementy istniejącego dźwigu mogą być użyte powtórnie. Odpowiedzialność za ich użycie ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla wadium z adnotacją wadium - Nazwa zadania. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: bank zamawiającego nr rachunku: 06 9226 0005 0010 0100 2000 0090 z adnotacją : wadium - nazwa zadania: Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w Przychodni Lekarskiej przy ul. Kościuszki 9 w Mińsku Mazowieckim 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na dobudowaniu wind dla osób niepełnosprawnych do kładki dla pieszych nad torami kolejowymi PKP relacji Warszawa-Gdańsk w ciągu ulic Wyszyńskiego - Parkowa w Legionowie
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dźwigu towarowego w budynku technicznym Teatru Narodowego, przy ul. Wierzbowej 3 - Recepcja C
Dodano: 2016-05-12 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy w budynku Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie al. J.Ch. Szucha 12 a.
Dodano: 2016-03-10 - Modernizacja dźwigu towarowego obsługującego sale wystawowe Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
Dodano: 2016-01-12 - Wymiana 4 dźwigów (wind) w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2015-08-06 - Wymiana 4 dźwigów (wind) w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2015-07-17 - wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Siennej 45 klatka III w Warszawie
Dodano: 2015-07-14 - Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Oboźnej 11 w Warszawie
Dodano: 2015-05-26 - Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Zgoda 11 w Warszawie
Dodano: 2015-05-26 - Wymiana dźwigu osobowego (łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej) w budynku przy ul. Oboźnej 11 w Warszawie
Dodano: 2015-05-06