Przetargi.pl
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń na parterze, piętrze i w piwnicy budynku przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie z przeznaczeniem na blok żywienia. Zakres robót: 1.Roboty budowlane 1.demontaż wyposażenia, ścianek działowych i innych zbędnych elementów budowlanych, 2.wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, 3.wymurowanie nowych ścianek działowych, 4.wykonanie przebić ścian w miejscach nowych otworów drzwiowych i instalacyjnych, otworów dla przewodów wentylacji grawitacyjnej, 5.wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej w posadzce oraz ułożenie gresu układanych na klej, 6.obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,05 m, 7.pomalowanie farbami zmywalnymi ściany ponad glazurą, 8.obudowanie płytami g/k na ruszcie aluminiowym przewodów wentylacyjnych i instalacji wod. - kan. 9.montaż szaf przelotowych w zmywalni typu DM-S-3307. Roboty dodatkowe: Należy przeczyścić wszystkie kanały wentylacji grawitacyjnej obsługujące pomieszczenia modernizowanego bloku żywienia. Roboty te należy wykonać przed robotami wykończeniowymi w poszczególnych pomieszczeniach. W kosztach zadania Wykonawca musi uwzględnić koszty za sprawdzenie przewodów wentylacyjnych, spalinowych z uwzględnieniem wentylacji mechanicznej i przekazanie na dzień końcowego odbioru robót Zamawiającemu protokołów z badań i sprawdzeń przez odpowiednie instytucje. 2.Roboty sanitarne 1)Roboty instalacyjne zgodnie z dokumentacja projektową obejmują: 1)wymianę instalacji gazowej, urządzeń gazowych wraz z wyniesieniem kurka gazowego na zewnątrz budynku, 2)wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej wraz z montażem separatora tłuszczu, 3)wymianę wentylacji mechanicznej wraz z dostarczeniem wszystkich urządzeń. 4)Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej. 3. Wyposażenie kuchni w zakresie: 1)Stół z basenem typu DM- S- 3235(A) gł. 400 mm - szt.2 2)Stół z basenem typu DM - S - 3235 (A) 100x60x85 - szt.1 3)umywalka na szafce typu DMS - 3231 (A,P) o wym. 40x40 - szt.2 4)zlew porządkowy o wym. 40x40cm - szt1 5)stół ze zlewozmywakiem typu DM-S-3212 (A,1) - szt. 3 6)umywalka handlowa 45 x 35cm - szt2 7)stół podwieszany ze zlewozmywakiem jednokomorowym typu DM -S -3270 (A,P) o wymiarach 140 x 60 x 85 - szt.1 8)stół ze zlewozmywakiem jednokomorowy typu DM-S-3201 (A.L) o wymiarach 100 x 60 x 85 - szt.1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 9.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby: a)co najmniej jedna robota budowlana obejmowała swoim zakresem między innymi montaż wentylacji mechanicznej, b)co najmniej jedna robota budowlana obejmowała wykonanie remontu pomieszczenia/pomieszczeń o charakterze zbiorowego żywienia, przystosowanych do przygotowywania posiłków, np.: kuchni w hotelu, restauracji, ośrodku wypoczynkowym, szkole, przedszkolu. Roboty te mogą obejmować wykonanie ww. zakresu łącznie lub oddzielnie. Z wskazanych przez wykonawcę co najmniej 2 robót budowlanych powinno wynikać łączne spełnienie warunków a), b), c) postawionych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykazane roboty budowlane obejmujące ww zakres były o wartości brutto minimum 300.000,00 zł. każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Wniosą wadium ( na zasadach określonych w Części VI ). Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami. Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kosztorys powinien zawierać stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów(patrz część X SIWZ). 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona -za zgodność z oryginałem-kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. 6.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. 7.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami o nazwie zadania, całkowitej wartości, terminie wykonywania, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 3. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 1. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 5. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 2. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach