Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
- Data zamieszczenia: 2013-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
REGON: 00000186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.up.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, przygotowanie i publikacja reklamy internetowej online, reklamy prasowej i reklamy w formatach niestandardowych (MPK), sprawa numer RAP.272.66.2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, przygotowanie i publikacja reklamy internetowej online, reklamy prasowej i reklamy w formatach niestandardowych (MPK). Reklama internetowa rozumiana jest jako reklama wizerunkowa, banerowa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na internetowych portalach edukacyjnych: studia.net i studiawroclaw.com oraz reklama polegająca na stworzeniu zakładki z profilem uczelni na w/w portalach internetowych. W reklamie banerowej uczelni powinno znajdować się logo Uczelni oraz napis Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu i www.up.wroc.pl: - Elementy graficzne jak logo Uczelni, które mają być uwzględnione w projektach, Zamawiający przekaże Wykonawcy jako załącznik do SIWZ. Wykonawca nie może wprowadzać modyfikacji do przekazanych znaków graficznych. - Kliknięcie na reklamę powinno przekierowywać automatycznie na stronę główną uczelni: www.up.wroc.pl. - Forma graficzna plików: jpg / png oraz dynamiczna w postaci gif/swf, uwzględniająca clickTAG. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb spektakli premierowych _Poławiacze pereł_ oraz _Tosca _
Dodano: 2016-03-07 - Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej (usługa obejmuje montaż, ekspozycję wraz z obsługą i demontaż) na nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej zgodnie z wymogami Zamawiającego. Kampania reklamowa będzie dotyczyć premiery megawidowiska Opery Wrocławskiej- Hiszpańska noc z Carmen- Zarzuela Show, które odbędzie się na Stadionie Wrocław w dniu 18.06.2016 r
Dodano: 2016-03-03 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 60 nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-10-21 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 20 nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-08-27 - USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu.
Dodano: 2015-06-12 - Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki
Dodano: 2015-04-15 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośniku typu frontlight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-03-05 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 235 nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-03-04 - Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 23 nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2015-03-02 - USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-06