Przetargi.pl
Zaprojektowanie lądowiska dla śmigłowców lotnictwa ratunkowegona terenie Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie lądowiska dla śmigłowców lotnictwa ratunkowegona terenie Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie lądowiska dla śmigłowców lotnictwa ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego lądowiska. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Opracowanie dokumentacji rejestracyjnej. Uzyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji do uzyskania pozwolenia na budowę a następnie pozwalających na bezkolizyjną realizację lądowiska. Opracowanie instrukcji obsługi i działania służb odpowiedzialnych w trakcie lądowania śmigłowca. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji został przedstawiony w załączonym opracowaniu pn.: Specyfikacja techniczna z opisem przedmiotu zamówienia wraz z warunkami wykonania i odbioru prac projektowych lądowiska dla śmigłowców lotnictwa ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 (załącznik Nr.1do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN - słownie: sześć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia , tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , ukończyli z należytą starannością realizację 2 projektów polegających na zaprojektowaniu obiektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia (np. drogi, parkingi, lądowiska) i o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każdy,3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie architektoniczno-budowlanym, drogowym, instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjałutechnicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:- posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 200 000, 00 PLN lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 PLN - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 PLN4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w sekcji III.2) pkt III.1 według formuły - spełnia/nie spełnia wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.1. Oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt. I: 1. Oświadczenie, że oferent spełnienia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - wg. wzorów załączonych do SIWZ 2. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca składa następujące dokumenty:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty:a) wykaz należycie wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , 2 projektów polegających na zaprojektowaniu obiektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia ( np. drogi, parkingi, lądowiska) i o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każdy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że projekty zostały wykonane należyciea) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie architektoniczno - budowlanym , drogowym , instalacyjnym w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 PLNIII. 2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w sekcji III.2) pkt III.1 ppkt.1,2 dla każdego partnera z osobna, 5) Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie wymagania określone w sekcji III.2 pkt.I ppkt. 2,36) Wymagania określone w sekcji III.2) pkt I ppkt. 4 winny być spełnione przez co najmniej jednego Wykonawcę występującego wspólnie z innymi (wymaganie nie podlega sumowaniu). 7) Formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 8) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika;9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.III.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej PolskiejIII.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) pkt III.1 ppkt.1,21)ppkt a,, c, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie2) ppkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.III.3.2 Dokumenty, o których mowa w sekcji III.2) pkt III.3.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w sekcji III.2) pkt III.3.1 ppkt.1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach