Przetargi.pl
Zaprojektowanie nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi i wybudowanie I etapu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6327579 w. 272 , fax. 42 632 92 90
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Konstantynowska 8/10 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6327579 w. 272, fax. 42 632 92 90
    REGON: 10146567200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi i wybudowanie I etapu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dwóch etapów realizacji i strefy Street Workout Nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, działka 33/6 w obrębie P-16 i wybudowanie I etapu. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Prace projektowe: a) opracowanie na mapie do celów projektowych projektu budowlanego i wykonawczego dla całego zakresu przedmiotu zamówienia, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym P.F.U. opracowanym przez Educarium Sp. z o.o z Bydgoszczy stanowiącym załącznik nr 1 oraz przedmiaru robót, kosztorysu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i uzyskanie w oparciu o tę dokumentację decyzji na prowadzenie robót. b)uzyskanie niezbędnych uzgodnień w tym od Łódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzji administracyjnych na realizację robót oraz przekazania etapu I do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. c)wykonanie inwentaryzacji zieleni w zakresie drzew i krzewów ze wskazaniem drzew i krzewów do usunięcia i pielęgnacji. d) wykonanie inwentaryzacji istniejącego na terenie nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. Marszałka J. Piłsudskiego w Łodzi, przyłącza energetycznego e)uzyskanie opinii geotechnicznej na podstawie wykonanych badań geologicznych podłoża gruntowego. f)przygotowanie, złożenie wniosku do organu administracyjnego o uzyskanie decyzji na prowadzenie prac. g)uzyskanie od organu administracyjnego decyzji na prowadzenie prac. 3.2.2.Wykonanie robót budowlanych wg. opracowanej dokumentacji w zakresie: . a) przygotowanie terenu m.in.: - wygrodzenie terenu zgodnie z załączoną mapką stanowiąca załącznik nr 2 poprzez: wykorzystanie istniejącego ogrodzenia po Lunaparku(odcinek pomiędzy pkt. B-C-D-E-A) i ustawienie na odcinku pomiędzy pkt. A i B brakującej jego części np. systemowego ogrodzenia o długości ok. 635 m i wysokości 200 cm, kosztem i staraniem własnym Wykonawcy, - zabezpieczenie istniejących instalacji elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych na wygrodzonym terenie, o którym mowa w pkt. a - demontaż i utylizacja elementów pozostałych po Lunaparku na wygrodzonym terenie, o którym mowa w pkt. a, - wykonanie prac rozbiórkowych na wygrodzonym terenie, o którym mowa w pkt. powyżej, - wykonanie prac ziemnych, rozplantowanie, wyrównanie terenu, o którym mowa w pkt. powyżej , b) o wykonanie niezbędnej modernizacji istniejącego na terenie strefy, rekreacji, wypoczynku i animacji przyłącza energetycznego, Zamawiający zamierza dokonać przejęcia istniejącego na tym terenie przyłącza. c)wykonanie instalacji oświetlenia na terenie I etapu. d)wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego wraz z jednym ujęciem wody do podlewania na terenie etapu I lokalizacją do uzgodnienia z Zamawiającym e)wykonanie alejki asfaltowej w zakresie I etapu oraz do skrzyżowania z aleją: północno-południową do linii ogrodzenia pkt.A-B. f)dostawa i montaż urządzeń i elementów małej architektury dla potrzeb I etapu; wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176:2009 EN-1176:2008 lub deklarację zgodności producenta z tą normą g)uzyskanie certyfikatów zgodności z polskimi normami dla poszczególnych urządzeń I etapu i dokumentu potwierdzającego zgodność z normą PN-EN1176:2009 (EN-1176:2008) placu zabaw jako całości h).wykonanie piaskowej nawierzchni bezpiecznej dla potrzeb I etapu. i)wykonanie prac w zakresie zieleni tj.: usunięcie i pielęgnację drzew i krzewów wskazanych w inwentaryzacji, założenie trawników, wykonanie nasadzeń roślinnych na terenie etapu I. j)po zakończeniu robót wykonanie demontażu tymczasowego ogrodzenia pomiędzy pkt. A i B oraz istniejącego ogrodzenia po Lunaparku pomiędzy pkt. B-C-D-E-A i z odzyskanych jego elementów (słupków i przęseł) zamontowanie ogrodzenia na odcinku pomiędzy pkt. A i B wg. załącznika nr 2. Wykonane w ten sposób ogrodzenie z odzysku pomiędzy pkt. A i B Wykonawca przekazuje na własność Zamawiającemu, a pozostałą część istniejącego ogrodzenia po Lunaparku, o którym mowa powyżej utylizuje na swój koszt. k)obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. l)wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki placu zabaw, planu konserwacji urządzeń znajdujących się na terenie etapu I, planu ich regularnych kontroli. 3.2.3.Nadzór autorski nad realizacją etapu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy dla przedmiotowej inwestycji (załącznik do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.Zamawiający, zgodnie z art. 45 u.p.z.p., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50.000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) 8.2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p., tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3.Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.4.Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 67 1560 0013 2312 6179 3000 0009 w Getin Noble Bank S.A. w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się by oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) została załączona do oferty. 8.6. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginału dowodu wniesienia wadium, do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty (oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą). W innym przypadku zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, dokument powinien być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji, gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, określenie postępowania, którego dotyczy gwarancja, c) kwotę gwarancji (wadium), d) termin ważności gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach przewidzianych w u.p.z.p. 8.8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa powyżej. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 u.p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach