Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów i podestów wejścia głównego i wejść bocznych do Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów i podestów wejścia głównego i wejść bocznych do Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów i podestów wejścia głównego i wejść bocznych do Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: al. Powstańców Wielkopolskich 18 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: 1. wykonanie projektu na system przeciwoblodzeniowy wraz z projektem budowlanym i wykonawczym na remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów i podestów do wejścia głównego i wejść bocznych 2. uzyskanie do projektu budowlanego uzgodnień, pozwoleń lub opinii innych organów wymaganych przepisami 3. roboty rozbiórkowe podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów i podestów wejścia głównego i wejść bocznych (demontaż krat, skucie płytek i tynków z murków, rozebranie posadzek z płytek, demontaż ogrzewania podłogowego). 4. wykonanie robót zgodnie z zaprojektowaną i uzgodnioną dokumentacją projektowo-kosztorysową. 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie Programem funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 10. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 2. Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz wejścia głównego i wejść bocznych nastąpi w istniejącym, eksploatowanym budynku. Z uwagi na prace w czynnym obiekcie należy zapewnić dojście do budynku Urzędu wejściem głównym 24 godziny na dobę. Front robót na bieżąco należy uzgadniać z Referatem Administracyjno-Gospodarczym. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z następującymi dokumentami: 1. Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 10, 2. Przedmiar robót (pomocniczy) - załącznik nr 11. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ). Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp lub ustawą, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach