Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12, złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez WUP w Poznaniu w ramach POKL 2007-2013, Priorytet IX, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z EFS

Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, Kunowo, ul. Szkolna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5718170 , fax. 065 5718177
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie
    Kunowo, ul. Szkolna 5 5
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5718170, fax. 065 5718177
    REGON: 00073967900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12, złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez WUP w Poznaniu w ramach POKL 2007-2013, Priorytet IX, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z EFS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego pn.Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w czytaniu i pisaniu, 2) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć matematyczno - przyrodniczych, 3) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, 4) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, 5) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć języka angielskiego, 6) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć artystycznych, 7) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć terapeutycznych, 8) dostawa komputerów przenośnych lub urządzeń mających funkcję komputera, 9) dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i systemem mocowania. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt na własny koszt. 1) dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt, winny być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 2) winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) wymagany okres gwarancji: zgodnie z treścią umowy, a na pozostałe pomoce - min. 12 miesięcy (jeżeli dotyczy). 4) w przypadku wskazania w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów, lub nazwy własne, Zamawiający informuje, że dopuszcza oferty równoważne, co oznacza, że dopuszcza się dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu o nie gorszych parametrach niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. 5) Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 6) Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane. Zamówienie obejmuje dostawy podzielone na części wg rodzajów zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z 9 niżej opisanych części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkunowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach