Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji teletechnicznej i łączy światłowodowych od Komisariatu I-go Policji wzdłuż ulic: Platynowej, Małomiejskiej i Podmiejskiej do ul. Trakt Św. Wojciecha oraz instalacja dwóch kamer obrotowych w rejonach ul. Ptasiej i Trakt Św. Wojciecha

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3236000 , fax. 058 3236481
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3236000, fax. 058 3236481
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji teletechnicznej i łączy światłowodowych od Komisariatu I-go Policji wzdłuż ulic: Platynowej, Małomiejskiej i Podmiejskiej do ul. Trakt Św. Wojciecha oraz instalacja dwóch kamer obrotowych w rejonach ul. Ptasiej i Trakt Św. Wojciecha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie kanalizacji teletechnicznej i łączy światłowodowych oraz montaż 2 kamer w rejonie działania Komisariatu I-go Policji, położonego w Gdańsku, przy ul. Platynowej.
    1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie:
    a) magistrali światłowodowej od Komisariatu I Policji wzdłuż ulicy Platynowej do skrzyżowania z ul. Małomiejską,
    b) kanalizacji wraz z ułożeniem światłowodu wzdłuż ul Małomiejskiej i Podmiejskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Platynową do ul. Trakt św. Wojciecha,
    c) instalacji 2 kamer obrotowych w rejonach ul. Ptasiej i ul. Trakt Św. Wojciecha,
    d) rozbudowę lokalnego studia dozoru bezpośredniego w Komisariacie I-szym Policji.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym na prace projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu dla Miejskiego Systemu Wizyjnego w Gdańsku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i będącym jej integralną częścią
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.);
    1.2 posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;
    1.3 w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego w terenie o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu;
    1.4 dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie i które posiadają następujące uprawnienia:
    a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
    b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
    c) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
    d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    1) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1, 1.2 i 1.3;
    3) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4;
    4) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.5;
    5) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.6 i 1.7;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
    1.2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do oferty;
    1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty;
    1.4 Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego- załącznik nr 4 do oferty;
    1.5 Wykaz robót, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 wg załączonego wzoru- załącznik nr 5 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
    1.6 Wykaz osób, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1 pkt 1.4, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do oferty, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
    1.7 Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1 pkt 1.4 posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego- załącznik nr 7 do oferty;
    2. Zamawiający wymaga, aby na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, każdy z Wykonawców złożył wraz z ofertą opis parametrów technicznych oferowanych zestawów monitoringowych wg załączonego wzoru- załącznik nr 8 do oferty wraz z folderem zawierającym opis parametrów oferowanego sprzętu.
    3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową, wg załączonego wzoru- załącznik nr 9 do oferty.
    4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty potwierdzenie wpłaty wadium, a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, również kopię dokumentu wadium - załącznik nr 10 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach