Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3236000 , fax. 058 3236481
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3236000, fax. 058 3236481
REGON: 00059846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji teletechnicznej i łączy światłowodowych od Komisariatu I-go Policji wzdłuż ulic: Platynowej, Małomiejskiej i Podmiejskiej do ul. Trakt Św. Wojciecha oraz instalacja dwóch kamer obrotowych w rejonach ul. Ptasiej i Trakt Św. Wojciecha - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie kanalizacji teletechnicznej i łączy światłowodowych oraz montaż 2 kamer w rejonie działania Komisariatu I-go Policji, położonego w Gdańsku, przy ul. Platynowej.
1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie:
a) magistrali światłowodowej od Komisariatu I Policji wzdłuż ulicy Platynowej do skrzyżowania z ul. Małomiejską,
b) kanalizacji wraz z ułożeniem światłowodu wzdłuż ul Małomiejskiej i Podmiejskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Platynową do ul. Trakt św. Wojciecha,
c) instalacji 2 kamer obrotowych w rejonach ul. Ptasiej i ul. Trakt Św. Wojciecha,
d) rozbudowę lokalnego studia dozoru bezpośredniego w Komisariacie I-szym Policji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym na prace projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu dla Miejskiego Systemu Wizyjnego w Gdańsku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i będącym jej integralną częścią - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.);
1.2 posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;
1.3 w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego w terenie o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu;
1.4 dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie i które posiadają następujące uprawnienia:
a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
c) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1, 1.2 i 1.3;
3) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4;
4) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.5;
5) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.6 i 1.7; - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
1.2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do oferty;
1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty;
1.4 Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego- załącznik nr 4 do oferty;
1.5 Wykaz robót, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 wg załączonego wzoru- załącznik nr 5 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
1.6 Wykaz osób, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1 pkt 1.4, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do oferty, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
1.7 Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1 pkt 1.4 posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego- załącznik nr 7 do oferty;
2. Zamawiający wymaga, aby na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, każdy z Wykonawców złożył wraz z ofertą opis parametrów technicznych oferowanych zestawów monitoringowych wg załączonego wzoru- załącznik nr 8 do oferty wraz z folderem zawierającym opis parametrów oferowanego sprzętu.
3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową, wg załączonego wzoru- załącznik nr 9 do oferty.
4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty potwierdzenie wpłaty wadium, a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, również kopię dokumentu wadium - załącznik nr 10 do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont boiska w Chmielnie przy ul. Grzędzickiego
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej nr G55 w miejscowości Mątowskie Pastwiska.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Różanej w miejscowości Ryjewo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedzica
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika ul. Leśnej w Rokitkach
Dodano: 2016-07-22 - Budowa drogi Jeleńska Huta - Łebieńska Huta (połączenie)
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb budynku basenu i szkoły przy ul. Azaliowej 18 w Gdańsku.
Dodano: 2016-07-08 - Rozbudowa węzła integracyjnego - przebudowa ul. Gdańskiej w Tczewie (etap I), budowa systemu tras rowerowych
Dodano: 2016-07-08 - Budowa chodnika ul. Leśnej w Rokitkach
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa ulicy Różanej w miejscowości Ryjewo.
Dodano: 2016-06-30