Gmina Jabłonka ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
ul. 3 Maja 1/206 1/206
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
REGON: 00054325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie i wybudowanie palcu zabaw na terenie Zespołu Szkół w Podwilku w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie Zespołu Szkół w Podwilku w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA. W zakresie przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1.Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła o powierzchni 240 m? i wydzieleniu: -strefy do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej (piankowe, gumowe) o powierzchni 150 m?, -strefy komunikacyjnej (ścieżki) o nawierzchni typu tartan (lub innej syntetycznej) o pow.20 m?. -strefy zielonej pod trawniki i osadzenie roślinnością średnią (krzewy) i drzewa o pow.70,0m?. 2.Wyposażenie placu w urządzenia do zabaw, wg Zamawiającego: - zjeżdżalnia /dp 1,50m, stalowa/ -1 kpl - huśtawka typu waga -1 kpl - drążek gimnastyczny wielopoziomowy - 1 kpl - ławka z bali -1 kpl - w/w urządzenia należy zakotwić w podłożu. Uwaga: Zaproponowane wyposażenie jest wyposażeniem przykładowym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego wyposażenia placu zabaw o parametrach równorzędnych, czyli nie gorszych od wyposażenia zaproponowanego. Elementy wyposażenia placów zabaw dla dzieci młodszych na terenach przyszkolnych można projektować w konwencji naturalnej z materiałów drewnianych (okrąglaki, bale) oraz wykonanych z lin sizalowych, bądź łańcuchów i drążków metalowych,(np. Aluminiowych, malowanych proszkowo), z dominantami w kolorze niebieskim. Wszystkie zamontowane elementy wyposażenia placu zabaw powinny posiadać wszelkie wymagane certyfikaty. 3. Uwaga: Zaproponowane wyposażenie jest przykładowym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego wyposażenia placu zabaw o parametrach równorzędnych, czyli nie gorszych od wyposażenia zaproponowanego. 4.Wykonanie i zainstalowanie na terenie placu zabaw: -tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, (treść regulaminu zostanie przekazana Wykonawcy w trakcie trwania umowy, elementem regulaminu będzie LOGO oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach Programu Rządowego Radosna Szkoła -tabliczki znamionowe zamontowanych urządzeń (powinny zawierać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano, a także informacje o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia i przestrzegania zasad bezpiecznego Użytkowania). Teren placu zabaw powinien spełniać wymogi pod względem nasłonecznienia, stwarzać możliwości zacienienia roślinnością oraz spełniać wymogi w zakresie stosownych odległości, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 czerwca 2002 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690, z póź. zm.). Informacje szczegółowe dotyczące nawierzchni placu zabaw: - nawierzchnia bezpieczna (piankowa) - kolor pomarańczowy - paleta barw PANTONE:152C;RAL:2011 Tieforange - ułożone z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni. - nawierzchnia typu tartan (lub inna syntetyczna) - kolor niebieski - paleta barw PANTONE:540C;RAL;5003 Saphirblau - ułożona w postaci wijącej się łagodnymi łukami ścieżki. - nawierzchnia trawiasta-odcienie koloru zielonego - drzewa i krzewy liściaste i iglaste oraz oddzielenia i izolacje żywopłotowe, przeplatające się łagodnie z nawierzchnią bezpieczną. -fragment terenu zielonego szkolnego placu zabaw winien pełnić również funkcję rekreacyjną, służącą do zabaw i wypoczynku. - kolory nawierzchni przyjęto zgodnie z kolorystyką znaku identyfikacji wizualnej programu SZKOŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA. Zakres opracowania: Zakres opracowania dokumentacyjnego winien obejmować: - dokonanie niezbędnych uzgodnień, - opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac budowlanych, - projekt zagospodarowania terenu, - uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót, - przygotowanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej ewentualne oddanie obiektu do użytkowania. Zakres dokumentacji projektowej ma być zgodny z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072) i winien obejmować zakres przedmiotowy określony zamówieniem. Wymagania dotyczące robót budowlanych: Prace prowadzić pod nadzorem kierownika budowy. Na wykonywanie prac budowlanych konieczne jest uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej rozpoczęcie realizacji robót od organów administracji samorządowej. Wykonawca zobligowany jest do wykonania w okresie gwarancji przeglądów technicznych urządzeń placu zabaw zgodnie z Norm PN-EN1176-1.Norma narzuca trzy rodzaje przeglądów, których częstotliwość jest uzależniona głownie od obiektu są to: -regularna kontrola przez oględziny (co 1 do 7 dni), -kontrola funkcjonalna, (co 1 do 3 miesięcy)-coroczna kontrola podstawowa. Cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych: -do wykonania zadania należy użyć materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane deklaracje zgodności i certyfikaty, - gwarancja na przyjęte rozwiązania projektowe i wykonawstwo robót - 3 lata od daty zakończenia prac budowlanych - zgodna z projektem umowy. - warunki wykonania i odbioru robót budowlanych-zgodnie z projektem. Szczegółowy zakres prac precyzuje program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wymagany okres gwarancji: Gwarancja na przyjęte rozwiązania projektowe i wykonawstwo robót - 3 lata od daty zakończenia prac budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera Wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji przebudowy lub rozbudowy dróg powiatowych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie uzgodnień i decyzji umożliwiających realizacje zadania pn. : Budowa schodów pomiędzy ul. Topolową a ul. Nad Wąwozem w Rząsce. Pełnienie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i świadczeniem usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji : Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkól Gminnych im. Jana Kochanowskiego o salę gimnastyczną oraz budowa wolnostojącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej na dz. 388/1 i 388/2 w Brzeźnicy, gm. Bochnia
Dodano: 2016-07-27 - Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa odcinka drogi publicznej 601642K w miejscowości Radwanowice. Uzyskanie decyzji umożliwiającej realizacje robót budowlanych. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji pn.: Koncepcja ścieżek rowerowych na terenie Gminy Zabierzów
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy lub rozbudowy dróg powiatowych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki oraz rozbiórki starego budynku w Brzeznej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy, przebudowy i remontu dróg w Tarnowie
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie uzgodnień i decyzji umożliwiających realizacje zadania pn. : Budowa chodnika wzdłuż ul. Kluczwody od ul. Narodowej do ul. Lipowej w Brzeziu. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie uzgodnień i decyzji umożliwiających realizacje zadania pn. : Budowa parkingu przy budynku gminnym w Więckowicach. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu.
Dodano: 2016-07-22