Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 69108 Cybinka, Ul. Białkowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 391 13 61
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o.
Ul. Białkowska
69108 Cybinka, woj. lubuskie
tel. 68 391 13 61
REGON: 8117381000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia „Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka”. Zakres prac obejmuje: • opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i na zasadach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, • modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Cybinka o przepustowości docelowej 600m3/d; • budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cybinka: 3.2 Opis zadań inwestycyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: W razie rozbieżności pomiędzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosować materiał, element, rozwiązanie, urządzenie lub element wyposażenia o wyższym standardzie. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział II SIWZ. 3.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w II etapach: a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, b) ETAP II – realizacja zadania inwestycyjnego oraz nadzór autorski. 3.6. W ramach ETAPU I (wykonanie dokumentacji projektowej) do obowiązków wykonawcy należy: a) ETAP I.A – wykonanie i przekazanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym zgodnie z pkt. 3.9 PFU – Prace i analizy przedprojektowe. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu I.B przedmiotu umowy. b) ETAP I.B – wykonanie dokumentacji projektowej, której zakres określono w Programie Funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca opracuje i przedłoży do oceny projekt budowlany. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w projekcie. 3.7. W zakres zobowiązań wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi opracowanie: a) projektu budowlanego robót z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, b) projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy, c) projektu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego, d) projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji, e) projektów wykonawczych poszczególnych branż. 3.8. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wszystkie parametry projektowanych elementów istotne z punktu widzenia kosztów eksploatacyjnych i trwałości poszczególnych elementów. Wykonawca wykona i wniesie do projektu budowlanego wszystkie potrzebne obliczenia dla wykazania, że ww. parametry zostaną dochowane. 3.9. Projekt budowalny powinien obejmować wszystkie branże i specjalności potrzebne do sprawnego wykonania zakresu rzeczowego przedsięwzięcia i powinien składać się m.in. z niżej wymienionych projektów i opracowań branżowych: a) część technologiczna, b) część sanitarna, c) część elektryczna, d) część AKPiA, e) część budowlano- konstrukcyjna, f) dokumentacja geotechniczna i hydrogeologiczna, g) opracowania, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje potrzeb realizacji inwestycji, h) informacje dotyczące BIOZ. Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zamawiający informuje, iż Wykonawca nie jest zobowiązany do opracowania przedmiarów, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik Nr 1 do swiz. 3.10. Kompletna dokumentacja każdego projektu oddzielnie ma być wykonana w wersji drukowanej (papierowej) w 5 egzemplarzach. 3.11.Na całość opracowania należy wykonać wersję elektroniczną w formatach ogólnodostępnych (np. pdf) na płycie CD. 3.12. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 1332t.j.) i innych ustaw oraz rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zamawiający informuje również, że jest zobowiązany stosować reguły wynikające z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2017., poz. 1579 ze zm.). Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25.05.2012 roku (Dz.U. z 2012r., poz.462). Rozwiązania materiałowe powinny spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów (posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty). Projekt budowlany poddany zostanie kontroli Zamawiającego w aspekcie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym i wyjaśnieniami Zamawiającego. 3.13. ETAP II (realizacja zadania inwestycyjnego oraz nadzór autorski) – obejmuje następujący zakres prac: wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, przepompowni ścieków, przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni i przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót, roboty remontowe i budowalne oczyszczalni ścieków, modernizacja części mechanicznej oczyszczalni ścieków, modernizacja części mechanicznej oczyszczalni ścieków, modernizacja części biologicznej oczyszczalni ścieków, modernizacja części osadowej oczyszczalni ścieków, modernizacja części elektrycznej i AKPiA oczyszczalni ścieków, modernizacja części sanitarnej oczyszczalni ścieków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 9.3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 9.4.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9.5.Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Nr konta: 92 8371 1022 5500 5366 2000 0010 z dopiskiem na przelewie „wadium w postępowaniu nr ZUK.ZP.2.3.2018 dot. modernizacji oczyszczali ścieków i budowy sieci kanalizacyjnej.” 9.6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 9.7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: -pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty, -innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a koperta w ofercie. 9.8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46b ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.9.Niezabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 8 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części Pałacu w Gliśnie (Oficyna) –wymiana dachu oraz odnowienie elewacji
Dodano: 2024-05-20 - Wyburzenie kominów oraz prace zabezpieczające teren
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie Kostrzyn – Południe ul. Klonowa na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Jaworowej, ul. Południowa i ul. Ks. F. Skałby.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 006125F Rusinów – Gościkowo Kolonia - Etap I
Dodano: 2024-05-14 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Dodano: 2024-05-10 - Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
Dodano: 2024-05-10 - "Modernizacja PSG w m. Legnica."
Dodano: 2024-05-08 - „Budowa drogi gminnej nr 100427F w Czerwieńsku i budowa drogi gminnej nr 001302F ulicy T. Kościuszki w Nietkowie oraz przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Nr 23/1 obr. Nietków i 36/1 obr. Czerwieńsk”
Dodano: 2024-05-01 - Budowa ul. Stary Kisielin - Okrężna.
Dodano: 2024-04-29