Przetargi.pl
ZAMÓWIENIE NR 1/GOPS/2010 Przetarg nieograniczony na przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków na terenie Gminy Suwałki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 569 61 34 , fax. 0-87 569 61 34
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach
    ul. Tadeusza Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 569 61 34, fax. 0-87 569 61 34
    REGON: 79073834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt//www.gmina.suwalki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMÓWIENIE NR 1/GOPS/2010 Przetarg nieograniczony na przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków na terenie Gminy Suwałki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w formie drugiego dania dla dzieci uczących się wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do 24.12.2010 r. z przerwą od 16 czerwca 2010 r. do 05 września 2010 r. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania i wydawania gorących posiłków oraz zmniejszenia lub zwiększenia ilości posiłków w zależności od potrzeb. Liczba dzieci objętych zamówieniem wynosić będzie około 140. Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (tj. w dni nauki w szkole)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej przez l rok usługi polegające na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto rocznie, z podaniem wartości, dat wykonania, odbiorców usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana z należytą starannością. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 9. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów w cz. VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, każdy Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki określone w art. 22 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: 1. Ofertę (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik nr 1)wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składane na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Parafowany wzór umowy ( załącznik Nr 2 ). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie części wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności objętej w niniejszym zamówieniu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, przynajmniej przez l rok usługi polegające na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto rocznie, z podaniem wartości, dat wykonania, odbiorców usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówienia z należytą starannością. 6. Dokumenty stwierdzające, że kuchnia w której będą produkowane posiłki spełnia warunki SANEPIDU określone przepisami o produkcji żywności. Z treści dołączonego dokumentu ma jasno wynikać, że produkcja i sprzedaż dań gorących nie jest oparta na mrożonych wyrobach kulinarnych poddawanych obróbce termicznej w kuchence mikrofalowej. 7.Dokumenty składane należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.suwałki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach