Przetargi.pl
Dostawa obiadów do stołówki szkolnej na okres 7 września 2015 r do 23 czerwca 2016 r z wyłączeniem okresu ferii zimowych, świątecznych i dni wolnych od nauki szkolnej

Zespół Szkół Sportowych w Supraślu ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7183016 , fax. 085 7183016
  • Data zamieszczenia: 2015-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Sportowych w Supraślu
    ul. Piłsudskiego 1 1
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7183016, fax. 085 7183016
    REGON: 05200719000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obiadów do stołówki szkolnej na okres 7 września 2015 r do 23 czerwca 2016 r z wyłączeniem okresu ferii zimowych, świątecznych i dni wolnych od nauki szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa posiłków w każdy dzień roboczy szkoły z wyłączeniem ferii zimowych, świątecznych i dni wolnych od nauki w szkole w ilości 250* porcji obiadowych tj. ilość - 250*x czas trwania umowy bez okresów w/w. *Liczba posiłków podana wyżej jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianie zwiększeniu bądź zmniejszeniu. 1.dostarczane posiłki - obiady muszą składać się z trzech dań tj. zupy - 250 ml plus pieczywo 50 g, drugiego dania: mięso 100 g, ziemniaki (ryż, kasza, makaron) 150 g lub potrawy mączne 200 g (pierogi, naleśniki, krokiety), surówka 100 g kompot 200 ml, 2.posiłki należy dostarczyć do stołówki szkolnej do godz. 10.30 w warunkach zgodnych z wymogami uregulowanymi rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań higieniczno - sanitarnych zakładów i wymagań dotyczących higieny w procesie produkcji i obrocie artykułami oraz materiałami i wyrobami przeznaczonymi do kontaktu z tymi artykułami Dz. U. Nr 234, poz. 1979 i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.12.2002 r. w sprawie warunków sanitarnych i higienicznych w obrocie środkami spożywczymi sprzedawanymi luzem, łatwo psującymi się dietetycznymi środkami spożywczymi, sypkimi i nieopanowanymi środkami spożywczymi oraz materiałami i wyrobami przeznaczonymi do kontaktu z tymi środkami Dz. U. Nr 234, poz. 1976. 3.posiłki powinny być sporządzane według norm żywieniowych Instytutu Żywności i Żywienia dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. 4.Dostawca dostarcza projekt dekadowy jadłospisu na 7 dni roboczych przed jego wdrożeniem wraz z gramaturą . 5.uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego dekadowy jadłospis dostawca dostarcza w terminie do 3-ch dni przed jego wprowadzeniem. 6.Dostawca przechowuje próbki żywnościowe posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych i całkowicie odpowiada za jakość i wartość sporządzanych posiłków. 7.Dostawca zobowiązuje się w trakcie trwania umowy do dostarczania posiłków o niezmiennej jakości i wartości żywieniowej. 8.wymaga się informacji o pochodzeniu produktów wykorzystywanych do sporządzania posiłków w szczególności mięsa i drobiu. Każda zmiana firmy zaopatrującej musi być uzupełniona w naszej dokumentacji. 9.dostarczanie posiłków w termosach, zapewniających odpowiednią jakość przewożonych potraw, właściwą temperaturę oraz ochronę, własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności na który została wydana decyzja- zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08. 2006 r o Bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 171 poz. 1225 z póź. zm. dopuszczająca samochód do przewozu żywności. - odbioru termosów wraz z ich dokładnym umyciem i wyparzeniem własnym transportem; - odbioru resztek z obiadów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 10. Nie dopuszcza się składania oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 29 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych . 11. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom realizacji części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: z2s.edu.pl/bip

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach