Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w Zespole Szkół w Kobylinie-Borzymach

Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 086 2743003
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
    ul. Główna 11 11
    18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 086 2743003, 2743026, fax. 086 2743003
    REGON: 00053695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w Zespole Szkół w Kobylinie-Borzymach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie ciepłych posiłków wraz z dostawą do Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach, w trakcie roku szkolnego 2016/2017, tj. w okresie od 05.09.2016 r. do 29.06.2017 r. (przez około 185 dni) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. Dostawy posiłków odbywać się będą pomiędzy godz. 9:50 a 10:20 . Zamawiający szacuje ogólną liczbę posiłków w okresie trwania zamówienia na około 29 600 sztuk w tym: a) około 70 ciepłych posiłków dziennie w formie tylko zupy (w sumie około 12 950 posiłków), b) około 90 ciepłych posiłków dziennie w formie drugiego dania (w sumie około 16 650 posiłków), 2. Podaną w pkt 1. ogólną liczbę posiłków należy traktować jako szacunkową. Dokładna liczba posiłków i dni dostaw będą ustalane na bieżąco z Dyrektorem Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach, lub z osobą przez niego upoważnioną. W dniu dostawy posiłków Dyrektor Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach, lub osoba przez niego upoważniona, na bieżąco będzie zamawiała ilość posiłków na następny dzień. 3. Zamówienie obejmuje : Przygotowywanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci, własnym środkiem transportu i we własnych specjalistycznych termosach. Wykonawca gwarantuje utrzymanie właściwej temperatury posiłku w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz gwarantuje odbiór pozostałości. 4. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych i świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, w/g wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 z póź. zm.). Wyklucza się stosowanie mięsa i jego przetworów oraz dań rybnych z puszek konserwowych, jak również nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku (typu puree). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. 5. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni) dla zup i w ciągu 2 tygodni dla drugiego dania. 6. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki we własnym zakresie zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do podawania dwutygodniowego jadłospisu do wiadomości Dyrektora. Jadłospis musi być dostarczony najpóźniej na trzy dni robocze przed tygodniem na który będzie obowiązywał tj. nie później niż w środę poprzedzającą obowiązywanie jadłospisu. Jadłospis powinien zawierać na każdy dzień: datę, dzień tygodnia, nazwę zupy, drugiego dania z wskazaniem składu wagowego, surówkę oraz serwowany napój. Wykonawca zmieni jadłospis na żądanie Dyrektora Zespołu Szkół, zamieniając w nim potrawy które są niechętnie spożywane przez uczniów. Żądane/uwagi Dyrektora odnośnie zaproponowanego jadłospisu - odbierze osoba dostarczająca posiłki ze strony Wykonawcy. 8. O czystość termosów zadba Wykonawca zapewniając mycie, wyparzanie oraz odbiór termosów po wydaniu posiłku. 9. Wykonawca dostarczy pojemniki na pozostałości posiłków i zabierze pozostałości posiłków. 10. Przedstawiciel Wykonawcy wraz z Dyrektorem Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach, lub osobą przez niego upoważnioną pobiorą próbki pokarmowe ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osób odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Próbki będą przechowywane w miejscu dostawy posiłków u Zamawiającego. 11. Dyrektor Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach, lub osoba przez niego upoważniona w dniu dostawy będzie zamawiała ilość posiłków na następny dzień poprzez przekazanie telefoniczne Wykonawcy liczby z zapotrzebowaniem najpóźniej do godziny 13. 12. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem Zespołu Szkół. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zastrzega się możliwość do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przygotowania posiłku. 14. Zamawiający zastrzega zmianę zmniejszenia lub zwiększenia ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb bez konieczności zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach