Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sidra w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Sidra ogłasza przetarg

  • Adres: 16-124 Sidra, ul. Rynek 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7220980 , fax. 085 7220984
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sidra
    ul. Rynek 5 5
    16-124 Sidra, woj. podlaskie
    tel. 085 7220980, fax. 085 7220984
    REGON: 00054492900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sidra w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający:Zakład Obsługi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sidrze, ul.Fabryczna 4, 16-124 Sidra 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Sidrze i Szkoły Podstawowej w Jacowlanach oraz powrotem do miejsca zamieszkania na terenie gminy Sidra wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w drodze do szkoły i ze szkoły w roku szkolnym 2016/2017 oraz świadczenie usług przewozowych na zlecenie Zamawiającego na trasach opisanych w załączniku Nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu w przypadku awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-sidra.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach