Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Suwalskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres 5 lat

Powiat Suwalski ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5659200 , fax. 087 5664716
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suwalski
    ul. Świerkowa 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5659200, fax. 087 5664716
    REGON: 79067084600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Suwalskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres 5 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Suwalskiego przez okres 5 lat od daty zawarcia umowy, tj. w okresie od dnia 1 kwietnia 2010 r. do dnia 31 marca 2015 r. niżej wymienionych jednostek i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Powiatu Suwalskiego (wraz z rachunkami dochodów własnych, funduszami celowymi funkcjonującymi przy tych jednostkach) z możliwością rozszerzenia listy: 1) Starostwo Powiatowe w Suwałkach, 2) Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, 4) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki, 5) Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach, 6) Dom Dziecka w Pawłówce, 7) Zespół Szkół im. gen. Ludwika M. Paca w Dowspudzie, 8) Ośrodek Produkcyjno - Usługowy U PACA Gospodarstwo Pomocnicze przy Zespole Szkół w Dowspudzie, 9) Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku. Przedmiotem jest również obsługa jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych, zakładów budżetowych, rachunków dochodów własnych, funduszy celowych, które powstaną w okresie obowiązywania umowy. Kompleksowa obsługa bankowa będzie polegać na: 1/ otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych, 2/ realizacji poleceń przelewów bankowych, w tym w systemie elektronicznym, 3/ przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 4/ dokonywaniu wypłat gotówkowych (w tym wypłat gotówkowych zasiłków dla bezrobotnych), 5/ automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych (overnight),weekendowych, 6/ lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach tygodniowych, dwutygodniowych,miesięcznych, 7/ zainstalowaniu w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizujących w okresie obowiązywania umowy, 8/ przeszkoleniu wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 9/ codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej; wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu, 10/ wydawaniu blankietów czekowych, 11/ wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego, 12/ świadczeniu innych usług bankowych (telefonicznym informowaniu o stanie konta bankowego, przechowywaniu depozytów), 13/ doradztwie finansowym w zakresie lokowania wolnych środków, opracowania projektów źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych. Wymogi handlowe Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty ( np. wysokości opłat, prowizji, zmian terminów realizacji poleceń i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji zarządu Banku. Wysokość oprocentowania środków Zamawiającego, na rachunkach bieżących lub na rachunkach lokat krótkoterminowych, wyznaczana będzie jako iloczyn odpowiedniej stawki WIBID (O/N, T/N, 1W, 2W, 1M) i współczynnika (Z), określonego w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Współczynnik jest stały w całym okresie trwania umowy. Wysokość oprocentowania środków podana jest każdego dnia na wyciągu bankowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie przedstawione w rozdziale V Specyfikacji: 1/ Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2/ Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 3/ Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), 4/ Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ Brak zaległości w uiszczeniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 6/ Niekaralność (w przypadku osób prawnych - urzędujących członków władz) za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt: 4-8, 9 ustawy (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), 7/ Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca dysponuje siedzibą, oddziałem czy filią w Suwałkach. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków przez Wykonawcę w oparciu o analizę złożonych przez Wykonawców dokumentów i zawartych w nich informacji wg metody: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków przedstawione w rozdziale V Specyfikacji: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ Zezwolenie określone ustawą Prawo Bankowe na wykonywanie czynności bankowych (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 3/ Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ), 4/ Oferta Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ), 5/ Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! dot. podmiotu zbiorowego /np. S.A./: podmiot zbiorowy musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), w tym celu winien przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego -wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podsumowując: podmiot zbiorowy składa dwie informacje z KRK.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stopa oprocentowania rachunków bieżących
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach