Sokólski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, ul. Grodzieńska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 711 24 35 , fax. 0-85 711 24 35
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sokólski Ośrodek Kultury
ul. Grodzieńska 1 1
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 0-85 711 24 35, fax. 0-85 711 24 35
REGON: 00028461200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.org.pl www.sokolka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytuicja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku klubu wiejskiego w Starej Kamionce wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Remoncie budynku klubu wiejskiego w Starej Kamionce wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: Roboty drogowe: 1.roboty rozbiórkowe nawierzchni 2.podbudowa 3.nawierzchnia drogowa 4.chodniki 5.wywóz zbędnej ziemi samochodami 6.licowanie cokołu tarasu Urządzenie terenu 1.Plac zabaw ogrodzenie z siatki z furtką i cokołem z obrzeża betonowego 2.posadzenie tui 3.montaż piaskownicy z dowiezieniem piasku 4.montaż urządzeń atestowanych 5.trawniki dywanowe 6.montaż wiaty drewnianej Wymiana instalacji CO i CWU 1.demontaż rur, grzejników i urządzeń kotłowni 2.montaż nowych rur i urządzeń kotłowni (kocioł, pompy itp.) 3.montaż grzejników 4.remont posadzki i malowanie kotłowni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1.udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych chodników i jezdni dróg publicznych z elementów betonowych (płyty betonowe, kostka betonowa) o pow. min. 500 m2 lub - jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu urządzenia placu zabaw o wartości minimum 30 000,00 zł lub - jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowy instalacji CO o wartości minimum 30 000,00 zł; 2.potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: ogólnobudowlanej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych chodników i jezdni dróg publicznych z elementów betonowych (płyty betonowe, kostka betonowa) o pow. min. 500 m2, lub jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu urządzenia placu zabaw o wartości minimum 30 000,00 zł, lub jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowy instalacji CO o wartości minimum 30 000,00 zł; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ciągów pieszych poprzez utwardzenie kostką betonową w ramach Inicjatyw Lokalnych przy ul. Putry 1, 3 i ul. Wesołej 10 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Dodano: 2016-04-20 - Remont ciągów pieszych poprzez utwardzenie kostką betonową terenu na Osiedlu I przy budynku mieszkalnym ul. Pawła Suzina 1 w Suwałkach
Dodano: 2016-04-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej i częściowe utwardzenie terenu obiektów oświatowych Miasta Białegostoku.
Dodano: 2015-10-23 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na wymianie nawierzchni ciągów komunikacyjnych - dojazdów do budynków z budową nowych miejsc parkingowych wraz z rozbiórką części budowli ochronnej zdjętej z ewidencji znajdującej się poza budynkiem Lipowa 18, na terenie działek o nr geod. 1300/23, 1300/24, 1300/25, 1300/19, obręb 11 - Śródmieście w rejonie budynków Lipowa 18, Lipowa 18a, Częstochowska 3 w Białymstoku - nr sprawy: DI.263.28.2015.
Dodano: 2015-06-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na wymianie istniejącej nawierzchni utwardzonej, wykonaniu nowych miejsc parkingowych, schodów terenowych, miejsca na odpady komunalne, przy ul. Dobrej 6 w Białymstoku na działce o nr geod. 1338/2 obr. 17 Bojary oraz Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na wymianie nawierzchni utwardzonej: chodnika, schodów terenowych, naprawie ściany oporowej betonowej przy ul. Grottgera 11 w Białymstoku na działce o nr geod. 2081/1 obr. 11 Śródmieście - Nr sprawy: DI.263.22.2015.
Dodano: 2015-05-20 - Utwardzenie nawierzchni kostką betonową oraz wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej przy budynkach ul. Emilii Plater 28, ul. Gen. Józefa Dwernickiego 9, ul. Kazimierza Hamerszmita 5,6 i 6B, ul. Teofila Noniewicza 28, ul. Mikołaja Reja 68-72 w Suwałkach
Dodano: 2015-04-30 - Modernizacja ciągów pieszych i pieszo jezdnych poprzez utwardzenie kostką betonową w ramach Lokalnych Inicjatyw Inwestycyjnych przy ul. Północna 22, Osiedle II bl. 19 i ul. Em. Plater 24A w Suwałkach. Pełnomocnikiem Zamawiającego występującym w oparciu o art. 15 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych do przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
Dodano: 2015-04-17 - Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni przy ul. Krótkiej 10 w Suwałkach
Dodano: 2014-10-31 - Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni przy ul. Krótkiej 10 oraz remontem ciągów pieszych i wiaty śmietnikowej przy ul. Putry 9 w Suwałkach
Dodano: 2014-10-15 - Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni przy ul. Krótkiej 10 oraz remontem ciągów pieszych i wiaty śmietnikowej przy ul. Putry 9 w Suwałkach
Dodano: 2014-09-24