Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę oraz instalację sprzętu komputerowego, laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki oraz innego sprzętu oraz akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem, projektorów, rzutnika multimedialnego , sprzętu audio - video, telefaksu, oraz oprogramowania do ewaluacji szkoleń wraz z jego instalacją dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę, Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 782 35 11 , fax. 0-71 782 35 12
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    ul. Strzegomska 49 49
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 782 35 11, fax. 0-71 782 35 12
    REGON: 93000026000021
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę oraz instalację sprzętu komputerowego, laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki oraz innego sprzętu oraz akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem, projektorów, rzutnika multimedialnego , sprzętu audio - video, telefaksu, oraz oprogramowania do ewaluacji szkoleń wraz z jego instalacją dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę, Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, laptopa, sprzętu audio - video, projektorów, rzutnika multimedialnego, telefaksu, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki innego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania do ewaluacji szkoleń dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu , KOD CPV: 30213100-6, 30213000-5, 30232110-8, 30237200-1,30121410-0, 30200000-1, 30231300-0 48000000-8 , 30191200-6, 30232000-4, 32324600-6, 30233153-8, 38651600-9, 38652200-2 30237460-1, 30237410-6, 32420000-3, 48900000-7, 51600000-8, 51610000-, 72211000-7. Część I - Komputery, sprzęt i akcesoria komputerowe - CPV: 30213100-5, 30237200-1, laptop - CPV: 30213100-6, oprogramowanie - CPV: 48000000-8, monitory - CPV: 30231300-0, drukarki - CPV: 30.23.21.10, rzutnik multimedialny - CPV: 30191200-6, telefaks z dodatkową słuchawką - CPV: 30121410-0, urządzenie wielofunkcyjne - CPV: 30232000-4 , , switch - CPV: 32420000-3, Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych - CPV: 51600000-8, Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji -CPV: 51610000-1, Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika - CPV: 72211000-7 Część II - telewizor LCD - CPV: 32324600-6, odtwarzacz DVD - CPV: 30233153-8, kamera cyfrowa ze statywem: CPV: 38651600-9 Część III - Przenośny powiększalnik komputerowy - CPV: 38652200-2, klawiatura dla osoby słabo widzącej - CPV: 30237460-1, mysz dla osoby słabo widzącej -CPV: 30237410-6, Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji -CPV: 51610000-1, Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika - CPV: 72211000-7 Część IV - Program komputerowy do ewaluacji szkoleń (Elektroniczny system naboru, oceny, selekcji, monitoringu i ewaluacji szkoleń) - CPV: 48900000-7 wraz z jego instalacją - CPV: 72211000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. 1 ustawy PZP, a w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali (lub wykonują) dostawę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerów, oprogramowania, sprzętu audio-video) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto. Podana wartość musi wynikać z jednej umowy/kontraktu zawartej z jednym podmiotem c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 4. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 5. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu stanowiąca, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, załącznik nr 8 do SIWZ, 6. Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerów, oprogramowania, sprzętu audio-video) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (co najmniej jedna dostawa) - Załącznik nr 9 do SIWZ, 7. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 8. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 9. Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami - Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach