Starostwo Powiatowe w Opatowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8682971 , fax. 015 8684721
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opatowie
ul. Sienkiewicza 17 17
27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8682971, fax. 015 8684721
REGON: 83041393000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Założenie osnowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i założenie szczegółowej osnowy poziomej III klasy, na obiekcie gmin: Baćkowice i Sadowie, dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Opatowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Złożą pisemne oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, cytowanej wyżej Ustawy. 2.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełniania udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie: umowa regulująca współpracę Wykonawców, występujących wspólnie oraz dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania określone w art. 22, ust. 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (Prawo zamówień publicznych, jednolity tekst Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z dnia 29 listopada 2007r.) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, w myśl art. 24, ust. 1 i 2, cytowanej wyżej Ustawy. 4.Oświadczenie potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek ZUS, na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą, przez okres 30 dni, licząc od końca terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa i serwis 1 stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) wyposażonej w licznik Golden River - Marksman 660 oraz 3 (trzech) stacji SCPR, w których Wykonawca usługi musi zainstalować własne liczniki pomiarowe, wraz z wykonaniem pomiarów sprawdzających, zlokalizowanych na sieci dróg krajowych Oddziału GDDKiA w Kielcach w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. Zamówienie Nr O.Ki.D-3.2413.231.2015.az
Dodano: 2015-12-08 - Wykonanie numerycznej mapy ewidencyjnej na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów, obręby ewidencyjne: Pokrzywnica, Jadowniki, Nowy Jawór, Stary Jawór, Ambrożów, Łomno, Chybice
Dodano: 2015-10-14 - Inwentaryzacja punktów szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy na terenie powiatu starachowickiego dla gminy Pawłów oraz miasta Starachowice wraz z uzupełnieniem Banku Osnów.
Dodano: 2015-10-13 - Wykonanie numerycznej mapy ewidencyjnej na terenie jednostki ewidencyjnej Pawłów, obręby ewidencyjne: Pokrzywnica, Jadowniki, Nowy Jawór, Stary Jawór, Ambrożów, Łomno, Chybice
Dodano: 2015-10-02 - Przeprowadzenie automatycznej oceny stanu nawierzchni (AON) polegającej na automatycznej rejestracji i ocenie wizualnej uszkodzeń nawierzchni na sieci dróg krajowych na terenie Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Kielcach Zamówienie nr O/Ki.D-3.2413.113.2015.gk
Dodano: 2015-08-11 - Obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu oraz wykonanie ręcznych pomiarów sprawdzających w celu weryfikacji automatycznej klasyfikacji pojazdów Zamówienie Nr 182/2014
Dodano: 2014-09-30 - Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej polegającej na automatycznej ocenie wizualnej zniszczeń nawierzchni na sieci dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Kielcach
Dodano: 2014-09-26 - Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I , Mirzec II, gm. Mirzec
Dodano: 2014-07-11 - Modernizacja ewidencji gruntów (pozyskanie danych odnośnie budynków i lokali) dla obrębów: Mirzec I , Mirzec II i Trębowiec gm. Mirzec
Dodano: 2014-06-11 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb Rzepin Drugi, gm. Pawłów
Dodano: 2014-01-21