Gmina Wojciechowice ogłasza przetarg
- Adres: 27-532 Wojciechowice, Wojciechowice 50
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8614023 , fax. 015 8614023
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojciechowice
Wojciechowice 50 50
27-532 Wojciechowice, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8614023, fax. 015 8614023
REGON: 83041003700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wojciechowice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szkoły podstawowej w Gierczycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont szkoły podstawowej w Gierczycach Prace budowlane polegać będą na: wykonaniu tynków wewnętrznych, wymianie posadzek i stolarki drzwiowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 300,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie w terminie ważnej oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców ,którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa powołana przez zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie od właściwej izby samorządu zawodowego; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 5) Wykaz co najmniej 3 wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; 6) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem 9) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót 10) Dokument potwierdzający wpłatę wadium; 11) Zatwierdzony projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wojciechowice.com.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Staszowie - docieplenie ścian elewacji budynku
Dodano: 2010-11-10 - Prace remontowe w Zespole Placówek Oświatowych w Sędowicach
Dodano: 2010-10-07 - Przebudowa Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym
Dodano: 2010-04-02 - Przebudowa ogrodzenia działki budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Oleśnicy - wykonanie cokołu z cegły klinkierowej pod ogrodzenie
Dodano: 2010-03-11 - Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Połańcu ul. Żapniowska 1
Dodano: 2009-08-14 - Remont sanitariatów w Szkołach Podstawowych w Gałkowicach i Gierlachowie
Dodano: 2009-08-04 - Rozbudowa obiektu szkolnego w Mąchocicach Kapitulnych gm. Masłów.
Dodano: 2009-07-24 - Rozbudowa obiektu szkolnego w Brzezinkach gm. Masłów
Dodano: 2009-07-24 - Prace remontowo-budowlane w Publicznej Szkole Podstawowej w Połańcu ul. Żapniowska 1
Dodano: 2009-05-25 - Przebudowa ogrodzenia działki budynku Szkoły Podstawowej Oleśnica.
Dodano: 2009-05-18