Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
- Data zamieszczenia: 2013-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
REGON: 00052537500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia budynku Kasyna - dostawa i montaż mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych i innych do budynku Kasyna w Pionkach - wg opisów i wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, a mianowicie: 1) biurko - 1 szt. 2) przystawka do biurka - 1 szt. 3) kontener mobilny - 1 szt. 4) szafka (komoda) z zamkiem - 1 szt. 5) szafa z półkami (dwie dolne półki z zamkiem i z drzwiami podwójnymi z płyty, trzy górne półki z drzwiami podwójnymi szklanymi) - 1 szt. 6) biurko pracownicze proste - 5 szt. 7) biurko pracownicze kątowe - 4 szt. 8) kontener mobilny - 9 szt. 9) szafa aktowa dwudrzwiowa - 10 szt. 10) szafa z półkami (dwie dolne półki z zamkiem i z drzwiami podwójnymi z płyty, trzy górne półki z drzwiami podwójnymi szklanymi) - 5 szt. 11) uchwyt do pionowego montażu komputera pod blatem - 4 szt. 12) szafa ubraniowa z wieszakiem do garderoby - 2 szt. 13) Szafa metalowa ze skarbczykiem - 1 szt. 14) Szafa metalowa socjalna odzieżowa BHP z dodatkową przegrodą (czyste-brudne) - 3 szt. 15) Wieszak szatniowy mocowany do ściany - 10 szt. 16) Stojak szatniowy jezdny - 2 szt. 17) Blat do garderoby o długości 300cm i szerokości 60cm - 2 szt. 18) Lustra do garderoby o wymiarach 80cm x 100cm - 6 szt. 19) Ławka do szatni - 1 szt. 20) Szafka kuchenna pod zlewozmywak dwukomorowy metalowy - 2 szt. 21) Szafka kuchenna pod zlewozmywak jednokomorowy metalowy - 1 szt. 22) Krzesło biurowe obrotowe - 10 szt. 23) Krzesło biurowe na płozie z podłokietnikami - 10 szt. 24) Wieszak ubraniowy wolnostojący - 10 szt. 25) Kosz na śmieci o pojemności 15 - 20l - 10 szt. 3. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania minimalne zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca obowiązany jest do dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w budynku Kasyna i jego przekazania Zamawiającemu w pełni gotowego i sprawnego do użytkowania. 5. Gwarancja - 12 miesięcy. Gwarancja jakości obowiązuje od daty odbioru końcowego dostaw. 6. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-129/2016
Dodano: 2016-07-27 - Aranżacja i wyposażenie zespołu pomieszczeń Sądu Polubownego i Centrum Mediacji w budynku biurowym Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego przy ul. Niedźwiedzia 6 e w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/44/ZP/2016/1030.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż mebli w internatach i kwaterach internetowych oraz dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD do internatów i kwater internatowych w podziale na 2 części.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Domu Studenckiego Męskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Teofila Kwiatkowskiego w Pułtusku
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wybrane części: Część 1 - Meble do pomieszczeń podchorążych, Domu Studenckiego oraz sal dydaktycznych Część 2 - Łóżka piętrowe i materace do pomieszczeń podchorążych
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa i montaż mebli do Przedszkola UKSW
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli biurowych, mebli metalowych, krzeseł oraz foteli - Sprawa 33/2015
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa mebli dla stanowisk Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2016-06-24