Gmina Wińsko ogłasza przetarg
- Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3898186 , fax. 071 3898366
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
Plac Wolności 2 2
56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
tel. 071 3898186, fax. 071 3898366
REGON: 93193496300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą śniadań i podwieczorków do 4 oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Wińsko w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wraz z dostawą od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2011r. do czterech oddziałów przedszkolnych Orzeszków, Krzelów, Rudawa, Głębowice śniadań i podwieczorków, 15 na każdy oddział. Wykaz przedszkoli przedstawia załącznik nr.1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar do Zamawiającego pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku. Dostarczone posiłki muszą być zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci 3 do 5-cio letnich. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wykaz menu pięciodniowego wyżywienia przedstawia załącznik nr.2 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby w formularzu ofertowo cenowym Wykonawca przedstawił cenę netto oraz obowiązujący podatek VAT za dzienny posiłek (śniadanie i podwieczorek) dla jednego dziecka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1.jest niezgodną z ustawą. 2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7.wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę , zał. nr 3 do SIWZ A.2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych., zał. nr 4 do SIWZ A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zał. nr 5 do SIWZ A.4) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę, zał. nr 6 do SIWZ B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.5) niniejszej specyfikacji. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego organu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub opłat lokalnych - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Koncesja, zezwolenie lub licencja. - Decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie usług gastronomicznych - cateringu. D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów - Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. -Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, dowiezienie i wydanie gorącego posiłku jednodaniowego osobom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bogatyni
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydawanie wyżywienia całodziennego (trzech posiłków).
Dodano: 2016-07-26 - Zakup usług polegających na przygotowaniu gorących posiłków jednodaniowych z komponentów zakupionych przez Wykonawcę wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-07-21 - świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków profilaktycznych w jednym okresie zimowym 2016/2017 dla pracowników i policjantów KPP Jawor ul. Armii Krajowej 2.
Dodano: 2016-07-05 - Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola i szkoły podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Świerzawie, Szkole podstawowej w Sokołowcu oraz Gimnazjum w Świerzawie
Dodano: 2016-07-04 - Przygotowanie uroczystego obiadu z okazji święta Wrocławia dla maksymalnie 40 osób, gości Prezydenta - laureatów Nagrody Wrocławia oraz Nagrody Prezydenta Wrocławia w dniu 24 czerwca 2016 r.
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług żywienia chorych tj. przygotowanie i dostarczenie posiłków dla pacjentów Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze w okresie od 01-07-2016r. do 30-06-2017r.
Dodano: 2016-06-08 - Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów w Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich ul. Akacjowa1, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dodano: 2016-06-06 - Usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu KP Krzyki ul. Ślężna 115-129,
Dodano: 2016-05-25 - Przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie, w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-05-24