Przetargi.pl
Zakup używanej koparko - ładowarki

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Al. Wolności 4 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
    REGON: 00131386100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko - ładowarki. rok produkcji - nie wcześniej niż 2002r. posiada tylni i przedni napęd zróżnicowana wielkość kół tylnich i przednich silnik Diesel turbo o mocy nie mniejszej niż 60kW prędkość przejazdowa nie mniejsza niż 30 km/h posiada oświetlenie zasadnicze i dodatkowe robocze instalowane fabrycznie instalacja elektryczna 12V kabina przeszklona, ogrzewana, spełniająca normę ochronną FOPS i ROPS, wyposażona w obrotowy fotel dla kierowcy - operatora, z regulacją wysokości maszyna zaopatrzona w zbiornik paliwa, zamontowany fabrycznie wyposażona w sprzęgło hydrokinetyczne ciśnienie hydrauliki roboczej min. 200 bar przy wydajności pompy nie mniejszej niż: a) dla ładowarki - 100 l/min b) dla koparki - 35 l/min głębokość kopania minimum 5,5m zaopatrzona w dwie wymienne łyżki o szerokości - jedna 0,25m do 0,50 i druga od 0,75 do 1,0m posiadająca wysięgnik teleskopowy umożliwiający hydrauliczne klemowanie maksymalny odkład nie mniejszy niż 6m zaopatrzona fabrycznie w instalację do młota hydraulicznego przednia łyżka otwierana hydraulicznie o pojemności nie mniejszej niż 1m3 maszyna wyposażona w widły załadunkowe i możliwość załadunku na wysokość nie mniejszą niż 3,2m z możliwością samopoziomowania załadunku sprawna technicznie, zarejestrowana Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania pojazdu wad, których usunięcie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych). Wykonawca udzieli gwarancji na pracę silnika i hydrauliki siłowej na okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Wykonawca dostarczy sprzęt do zakładu Zamawiającego oraz przeszkoli operatorów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Termin płatności - 14 dni po dostarczeniu i stwierdzeniu sprawności. Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. Wymagania dotyczące wykonawców: Wykonawca wystawi fakturę VAT. Wykonawca dołączy do oferty aktualny przegląd techniczny. Wykonawca posiada pełną dokumentację techniczną sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie przetłumaczone na język polski ksero aktualnego przeglądu technicznego, poświadczonego za zgodność z oryginałem ksero dokumentacji technicznej sprzętu, poświadczonej za zgodność z oryginałem zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy dokumenty potwierdzające prawo dysponowania przez Wykonawcę koparko - ładowarką poświadczone za zgodność z oryginałem zdjęcia fotograficzne pojazdu zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki wypełniona Oferta - załącznik nr 1 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach