Przetargi.pl
Bariery i trudności ograniczające skuteczne aplikowanie o środki z RPO WK-P na lata 2007-201

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62 18 249 , fax. 56 62 18 347
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62 18 249, fax. 56 62 18 347
    REGON: 87112129000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bariery i trudności ograniczające skuteczne aplikowanie o środki z RPO WK-P na lata 2007-201
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Bariery i trudności ograniczające skuteczne aplikowanie o środki z RPO WK-P na lata 2007-2013 zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w rozdz. V niniejszej SIWZ , 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu badań, o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł brutto każda, w tym co najmniej jedną usługę, której głównym celem było przeprowadzenie ewaluacji i/lub analizy i/lub badań (z wyłączeniem usług audytowych) polegające na: 1.2.1. opracowaniu badania ewaluacyjnego w zakresie oddziaływania programów finansowanych ze środków strukturalnych na rozwój społeczno - gospodarczy Polski, regionu; i/lub 1.2.2. opracowaniu analizy/oceny w zakresie funkcjonowania systemu realizacji programów/projektów finansowanych ze środków UE 1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół Badawczy. 1.3.1. Zespół Badawczy powinien składać się co najmniej z 5 osób, w tym: 1) kierownika zespołu posiadającego: a) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań ewaluacyjnych,- min. udział w pięciu badaniach 2) minimum 4 osób posiadających łącznie: a) doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań ewaluacyjnych , b) udokumentowaną wiedzę z kierunku socjologii, c) doświadczenie w prowadzeniu wywiadów fokusowych, d) wiedzę na temat funkcjonowania systemu wdrażania funduszy Unii Europejskiej w okresie programowania 2007-2013. 1.3.2. Żaden z członków Zespołu Badawczego nie może być pracownikiem lub doradcą w instytucji zaangażowanej we wdrażanie programów operacyjnych realizowanych w ramach NSS 2007- 2013, szczególnie Instytucji Audytowej i Instytucji Certyfikującej. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. W przypadku wskazania w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, Zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału Zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 Formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) którego treść zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w dziale IV pkt 1.2). Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie np. w formie referencji, 1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w dziale IV pkt 1.3). UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, 1.3, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1: 2.1. wypełniony formularz Wykaz podwykonawców w zakresie podwykonawstwa stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia (jego element) podwykonawcom, 2.2. Konspekt, sporządzony zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ (liczący do 20 stron), zawierający w szczególności: a. koncepcję realizacji badania, odpowiadającą celom i założeniom badania określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym propozycję ewentualnych dodatkowych pytań badawczych, b. propozycję dodatkowych zagadnień i analiz w kontekście celu głównego i celów szczegółowych badania, c. metodologię badania uwzględniającą realizację wszystkich celów badania oraz ewentualne zagadnienia dodatkowe, d. opis proponowanego zakresu prac badawczych (w tym zestawienia i analizy ilościowe i jakościowe, metody oraz narzędzia badawcze wraz z uzasadnieniem celowości ich zastosowania), e. propozycję instrumentów zapewniających rzetelność uzyskanych informacji, f. propozycję planu pracy rozpisanego na zadania wykonywane przez każdego z członków zespołu badawczego wraz z określonymi w tygodniach terminami ich realizacji, g. uszczegółowienie zakresu raportu końcowego oraz jego strony graficznej tj. sposobu prezentacji danych w formie wykresów i map.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach