Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Al. Wolności 4 4
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
REGON: 00131386100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup używanej koparko-ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko - ładowarki: -rok produkcji - nie wcześniej niż 2002r. -posiada tylni i przedni napęd -zróżnicowana wielkość kół tylnich i przednich -silnik Diesel turbo o mocy nie mniejszej niż 60kW -prędkość przej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego: -Załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ: -Oferta - załącznik nr 1, -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 -projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 -oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 4 Załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom wskażą tą część, którą powierzą Podwykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie przetłumaczone na język polski -ksero aktualnego przeglądu technicznego, poświadczonego za zgodność z oryginałem -ksero dokumentacji technicznej sprzętu, poświadczonej za zgodność z oryginałem -zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy -dokumenty potwierdzające prawo dysponowania przez Wykonawcę koparko - ładowarką poświadczone za zgodność z oryginałem -zdjęcia fotograficzne pojazdu -zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki -wypełniona Oferta - załącznik nr 1 -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 -projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 -oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do przecisków wraz z przewoźną sprężarką powietrza dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Dodano: 2014-04-11 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem
Dodano: 2014-03-26 - Dostawa rozdrabniarko-kruszarki.
Dodano: 2012-02-23 - Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki
Dodano: 2011-12-15 - Dostawa rozdrabniarko-kruszarki
Dodano: 2011-12-12 - Dostawa kruszarko-rozdrabniarki
Dodano: 2011-06-09 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki gąsienicowej
Dodano: 2010-06-30 - Zakup używanej koparko - ładowarki
Dodano: 2009-05-12