Przetargi.pl
Dostawa kruszarko-rozdrabniarki

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszarko-rozdrabniarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wyprodukowanej w 2011r. rozdrabniarko-kruszarki, spełniającego co najmniej następujące parametry techniczne wymagania eksploatacyjne i serwisowe: a) Przeznaczenie urządzenia oraz wymagania eksploatacyjne: - mineralizacja pasów ppoż., - rozdrabnianie pozostałości pozrębowych, - remonty dróg - rozdrabnianie nawierzchni gruntowych i wykonanych z kruszywa, - udostępnianie linii oddziałowych. b) Wymagania oraz parametry techniczne: - współpraca z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14396 nie mniejszej jak 115 KW i nie większej jak 155 KW, - maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2011, - szerokość robocza - 2500 mm - głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm - standardowa prędkość WOM - 1000 obr/min - maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy ciągnika nie większe niż 155 KW. - elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach ( z końcówkami widiowymi) i obracające się wokół własnej osi dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach), - Obroty bębna roboczego w kierunku współbieżnym - Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż 90 sztuk). - Rama główna wzmocniona HARDOX do pracy w ciężkich warunkach. - Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące w kąpieli olejowej. - Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne - przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy. - Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny. - Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym. - Cięgno hydrauliczne (śruba rzymska) - Wyposażenie - wał teleskopowo - przegubowy (Cardana) - dostosowany do mocy ciągnika. - Dodatkowy komplet frezów roboczych, c) Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: - Pisemna gwarancja mechaniczna na okres nie krótszy jak 24 miesiące od daty odbioru sprzętu, - Naprawa gwarancyjna przez autoryzowany serwis w miejscu pracy urządzenia w terminie do 7 roboczych od daty zgłoszenia, - Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez minimum 36 miesięcy po ustaniu okresu gwarancji, - wskazanie autoryzowanego przedstawiciela, który przeprowadzał będzie przeglądy, naprawy gwarancyjne oraz zapewni serwis pogwarancyjny (w tym dostępność części zamiennych). d) Przeszkolenie z zakresu obsługi urządzenia: - Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzenia, bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżącego utrzymania i konserwacji - składającego się z części teoretycznej oraz praktycznej, e) Dokumentacja wymagana do przekazania przez Wykonawcę wraz z maszyną: - Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. - Książka serwisowa, - Karta gwarancyjna, - Katalog części zamiennych, - Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 20.06.2011r, do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11) Wadium wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach