Przetargi.pl
Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Al. Wolności 4 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
    REGON: 00131386100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie. Parametry jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: pojazd i zabudowa nie starsze niż 2002r. silnik typu Diesel dopuszczalna masa całkowita do 13 000 kg kabina krótka 3 miejscowa wysokość zabudowy do 3 200 mm szerokość max do 2 500 mm długość max do 6 600 mm masa przewożonych odpadów minimum 5 000 kg - pojemność 12-15m3 mechanizm załadunku skrzyni ładunkowej hydrauliczny tylni ogumienie 20,5 cal komplet dokumentów fabrycznych udźwig urządzenia załadunkowego minimum 600 kg mechanizm zagęszczania odpadów - hydrauliczny płytowy stopień zgniotu odpadów: 2-5 typ stosowanych pojemników od 110 do 1 100 litrów pojazd sprawny technicznie i gotowy do pracy aktualny przegląd techniczny Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania pojazdu wad, których usunięcie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na minimum 6 m-cy oraz zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zabudowę śmieciową oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na podwozie i silnik w obszarze do 200 km od siedziby Zamawiającego. Termin płatności - 14 dni od przekazania pojazdu. Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. Wymagania dotyczące wykonawców: Wykonawca wystawi fakturę VAT. Wykonawca dołączy do oferty aktualny przegląd techniczny. Wykonawca posiada pełną dokumentację techniczną pojazdu i sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3 oświadczenie o udzieleniu gwarancji - załącznik nr 4 Wykaz dostaw śmieciarek do wywozu nieczystości stałych z ostatnich lat w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie przetłumaczone na język polski ksero aktualnego przeglądu technicznego, poświadczonego za zgodność z oryginałem ksero dokumentacji technicznej sprzętu, poświadczonej za zgodność z oryginałem zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy zdjęcia fotograficzne pojazdu zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach