Przetargi.pl
Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi

Gmina Stopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3779 800 , fax. 0-41 3779 606
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stopnica
    ul. Tadeusza Kościuszki 2 2
    28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606
    REGON: 29101078300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi tj.: Część zamówienia Nr 1 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania w klasach I-III 60 godzin dla pierwszej grupy- klasa I - grupa a 60 godzin dla drugiej grupy- klasa I- grupa b 60 godzin dla trzeciej grupy- klasa I- grupa c 60 godzin dla czwartej grupy- klasa II - grupa a 60 godzin dla piątej grupy- klasa II - grupa b 60 godzin dla szóstej grupy- klasa III- grupa a 60 godzin dla siódmej grupy- klasa III -grupa b. 60 godzin dla ósmej grupy- klasa III- grupa c. Gry i zabawy rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa I- grupa a 30 godzin dla drugiej grupy - klasa I- grupa b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa I- grupa c 30 godzin dla czwartej grupy - klasa II- grupa a 30 godzin dla piątej grupy - klasa II- grupa b 30 godzin dla szóstej grupy - klasa III- grupa a 30 godzin dla siódmej grupy - klasa III- grupa b 30 godzin dla ósmej grupy - klasa III- grupa c Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV - grupa a 30 godzin dla drugiej grupy - klasa IV- grupa b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa V - grupa a 30 godzin dla czwartej grupy - klasa VI- grupa a 30 godzin dla piątej grupy - klasa VI- grupa b 30 godzin dla szóstej grupy - klasa VI - grupa c 30 godzin dla siódmej grupy - klasa VI - grupa d Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV - grupa a 30 godzin dla drugiej grupy - klasa IV - grupa b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa V - grupa a 30 godzin dla czwartej grupy - klasa VI - grupa a 30 godzin dla piątej grupy - klasa VI - grupa b 30 godzin dla szóstej grupy - klasa VI - grupa c 30 godzin dla siódmej grupy - klasa VI- grupa d Warsztaty przyrodnicze - 30 godzin dla pierwszej grupy z kl. VI a i VI b Warsztaty języka angielskiego 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV b i IV c 30 godzin dla drugiej grupy - klasa V a i V b 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa VI a 30 godzin dla czwartej grupy - klasa VI b Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe 30 godzin dla pierwszej grupy 30 godzin dla drugiej grupy 60 godzin dla trzeciej grupy Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe - zajęcia terapeutyczne 60 godzin dla czwartej grupy Część zamówienia Nr 2 Zarządzanie projektem koordynator 135 godzin I asystent 72 godzin II asystent 72 godzin Część zamówienia Nr 3 Zarządzanie projektem- osoba ds. rozliczeń finansowych 135 godzin Zamawiający informuje, że ilość godzin przypisana dla każdej grupy zajęciowej w ramach poszczególnych części zamówienia określa ilość godzin do zrealizowania w okresie realizacji zamówienia (projektu). Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku Nr 5- Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, będącym integralną częścią SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 200 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stopnica.pl/bip/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach