Przetargi.pl
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 dla Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 dla Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem) na  potrzeby Wydziału Geodezji i  Katastru Starostwa Powiatowego w  Piasecznie urządzenia wielofunkcyjnego - kopiarka/skaner laserowego formatu A3 - zwanego dalej również sprzętem, o  parametrach minimalnych i  konfiguracji opisanych w  załączniku nr  1 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z  normami ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004. oraz posiadać wszelkie niezbędne do  normalnego funkcjonowania instrukcje i  certyfikaty w  języku polskim, deklarację zgodności CE i oznakowanie zgodności CE. Serwis sprzętu musi być realizowany zgodnie z  wymaganiami normy ISO 90011:2008. Sprzęt dostarczony w  ramach realizacji zamówienia musi pochodzić z  oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w  szczególności realizację świadczeń gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach