Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
- Data zamieszczenia: 2015-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
ul. Bialska 104/118 104/118
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
REGON: 00128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP TUSZY, TONERÓW, PŁYT CD I DVD DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilości określone w Załączniku Nr 2 Części 1-29 zabezpieczają potrzeby szpitala przez okres 12 miesięcy. Cz. 1-Asortyment do urządzenia BROTHER - Szacunkowa wartość brutto 2865,12 zł. Cz. 2-Asortyment do urządzenia BROTHER - Szacunkowa wartość brutto 1076,38 zł. Cz. 3-Asortyment do urządzenia CANON - Szacunkowa wartość brutto 604,70 zł. Cz. 4-Asortyment do urządzenia CITIZEN - Szacunkowa wartość brutto 197,58 zł. Cz. 5-Asortyment do urządzenia EPSON - Szacunkowa wartość brutto 496,06 zł. Cz. 6-Asortyment do urządzenia EPSON - Szacunkowa wartość brutto 439,30 zł. Cz. 7-Asortyment do urządzenia HP LJ - Szacunkowa wartość brutto 82.754,49 zł. Cz. 8-Asortyment do urządzenia HP - Szacunkowa wartość brutto 17.397,07 zł. Cz. 9-Asortyment do urządzenia MINOLTA KONICA - Szacunkowa wartość brutto 713,95 zł. Cz.10-Asortyment do urządzenia MINOLTA KONICA - Szacunkowa wartość brutto 1504,24 zł. Cz.11-Asortyment do urządzenia MITA KYOCERA - Szacunkowa wartość brutto 312,94 zł. Cz.12-Asortyment do urządzenia KYOCERA - Szacunkowa wartość brutto 605,53 zł. Cz.13-Asortyment do urządzenia LEXMARK - Szacunkowa wartość brutto 18977,43 zł. Cz.14-Asortyment do urządzenia LEXMARK - Szacunkowa wartość brutto 168,18 zł. Cz.15-Asortyment do urządzenia LEXMARK - Szacunkowa wartość brutto 3185,95 zł. Cz.16-Asortyment do urządzenia NASHUATEC- Szacunkowa wartość brutto 227,24 zł. Cz.17-Asortyment do urządzenia OKI - Szacunkowa wartość brutto 8760,44 zł. Cz.18-Asortyment do urządzenia OKI - Szacunkowa wartość brutto 308,79 zł. Cz.19-Asortyment do urządzenia OLIVETTI - Szacunkowa wartość brutto 790,07 zł. Cz.20-Asortyment do urządzenia PANASONIC - Szacunkowa wartość brutto 1838,61 zł. Cz.21-Asortyment do urządzenia PANASONIC - Szacunkowa wartość brutto 1441,10 zł. Cz.22-Asortyment do urządzenia PHILIPS - Szacunkowa wartość brutto 599,99 zł. Cz.23-Asortyment do urządzenia PHILIPS - Szacunkowa wartość brutto 141,02 zł. Cz.24-Asortyment do urządzenia PHILIPS - Szacunkowa wartość brutto 694,80 zł. Cz.25-Asortyment do urządzenia SAMSUNG - Szacunkowa wartość brutto 2971,65 zł. Cz.26-Asortyment do urządzenia SAMSUNG - Szacunkowa wartość brutto 3516,88 zł. Cz.27-Asortyment do urządzenia XEROX - Szacunkowa wartość brutto 6485,03 zł. Cz.28-Asortyment do urządzenia XEROX - Szacunkowa wartość brutto 6094,97 zł. Cz.29-Asortyment do urządzenia RIMAGE - Szacunkowa wartość brutto 74.563,36 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13