Przetargi.pl
Zakup stacji graficznych oraz skanera plaskiego do skanowania map na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup stacji graficznych oraz skanera plaskiego do skanowania map na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa (wraz z transportem) na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie stacji graficznych do projektu Comarch GiS oraz skanera płaskiego produkcyjnego do skanowania map, archiwalnych rycin i map nakładek formatu A3 duplex wysokowydajnego 90 str./min z ADF z oprogramowaniem OCR, funkcją prostowania i poprawiania dokumentów o parametrach minimalnych i konfiguracji opisanych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie składa się z 2 zadań: zadanie nr 1 - dostawa stacji graficznych i monitorów: 1a) stacje graficzne - Ilość: 3 szt., 1b) monitory LCD 27 cali - Ilość: 3 szt. zadanie nr 2 - dostawa skanera - Ilość: 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 - 500 PLN dla zadania nr 2 - 1200 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach