Przetargi.pl
zakup sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych (15 szt-stacjonarnych, 1szt.-przenośny) i monitorów LCD (10 szt.) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych (15 szt-stacjonarnych, 1szt.-przenośny) i monitorów LCD (10 szt.) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zestaw komputerowy stacjonarny z oprogramowaniem (15kpl) ZESTAW KOMPUTEROWY TYP A KPL. 15 PARAMETRY JEDNOSTKI CENTRALNEJ ZESTAWU KOMPUTEROWEGO Lp. Nazwa Parametry min. 1 Płyta główna - mATX - obsługująca procesory dwu- i czterordzeniowe - 1 x PCI-E x 16 - 1 x PCI-E x 1 - 2 x PCI - 4 x SATA II - 1 x IDE - 1 x FDD zintegrowana karta dźwiękowa 2 Procesor Wielordzeniowy procesor z rodziny x86 taktowany zegarem min. 2,8 GHz, o częstotliwości taktowania magistrali min. 1066 MHz, pamięć cache L2 min 3MB lub procesor o równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez oferenta. W przypadku użycia przez oferenta testów wydajności, zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności wykonania testów oferent musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące oraz oba równoważne porównywane zestawy. Ponadto oferent winien dostarczyć dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego. 3 BIOS - Funkcja zabezpieczenia hasłem dostępu do systemu operacyjnego i dostępu do BIOS komputera (zabezpieczenia te muszą działać niezależnie od siebie) - funkcja blokowania hasłem dokonywania zmian w ustawieniach BIOS z możliwością podglądu tych ustawień - funkcja deaktywacji karty dźwiękowej i sieciowej z BIOSu komputera funkcja odczytania z BIOSu dokładnych informacji o procesorze - co najmniej model, typ, częstotliwości FSB, prędkości rzeczywista, ilość pamięci cache, 4 Typy obsługiwanej pamięci DDR2-800/667 5 Dwukanałowa obsługa pamięci TAK 6 Ilość gniazd pamięci 2 7 Zainstalowana pamięć operacyjna 2GB DDR2-800 w trybie dual channel 8 Możliwość rozbudowy pamięci do 4GB 9 Karta graficzna - Dopuszczalna zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci - 256MB Obsługa DX9, SM2 10 Dysk twardy 1 x min.160 GB SATAII, cache 8MB, 7200RPM Oferowany dysk twardy musi osiągać w teście HDTach 3.0 w trybie odczytu i zapisu min. 77 MB/s 11 Napęd optyczny DVD-ROM - SATA, odczyt nośników DVD/CD z prędkościami: 16x/48x 12 Karta sieciowa - Zintegrowana 10/100/1000 Mbps WoL, PXE, 13 Porty I/O - min 6 portów USB 2.0 (w tym co najmniej 4 na panelu tylnym) - 1x LPT - 2x porty PS2 - 1 x RJ45 - 1x VGA Audio 14 Obudowa - wymagana - Mini Tower - możliwość mechanicznego zabezpieczenia komputera przed niepowołanym otwarciem obudowy - otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera - ilość kieszeni zewnętrznych 5,25/ 2 szt. (1 wolna po zamontowaniu napędu optycznego) - ilość kieszeni zewnętrznych 3,5/ 1 szt. - złącze 2 x USB i złącza Audio wyprowadzone na front obudowy - naklejki zawierające : o licencję na system operacyjny o numer seryjny komputera umieszczone na górnej części obudowy i zabezpieczone przed przypadkowym zerwaniem przez naklejenie na nie przezroczystej foli samoprzylepnej 15 Zasilacz min. 400W, aktywne PFC, AFC, zabezpieczenie termiczne, przeciwprzepięciowe, przeciwzwarciowe, przeciwprzeciążeniowe 16 Klawiatura Klawiatura Logitech Value 250 Keyboard White OEM 17 Mysz z podkładką - optyczna 800 dpi - dwuprzyciskowa rolka (scroll) jako trzeci przycisk 18 Kabel krosowy RJ45, 568B, FTP cat. 5e, linka, 5m 19 System operacyjny - Windows Vista Business 32bit PL OEM (z licencją i nośnikiem instalacyjnym), Zainstalowany Windows XP PL ze wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami 20 Oprogramowanie Microsoft Office Basic 2007 PL OEM 21 Certyfikaty. deklaracje i normy Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) Urządzenie musi być oznakowane znakiem CE Urządzenie musi być oznakowane nalepką potwierdzającą spełnienie normy efektywności energetycznej urządzeń biurowych o którym mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej rządzeń biurowych. 22 Nośniki ze wszystkimi aktualnymi sterownikami i oprogramowaniem do obsługi wszystkich urządzeń w zestawie dla Windows XP i Vista 23 Proponowany producent, model i typ PARAMETRY MONITORA Lp. Nazwa Wymagania minimalne 1 Typ LCD 2 Proporcja monitora 4:3 3 Przekątna ekranu 19) 4 Kontrast 8000:1 5 Jasność 300 cd/m2 6 Plamka 0,29 7 Liczba wyświetlanych kolorów 16 mln 8 Rozdzielczość nominalna 1280x1024 9 Czas reakcji 5 ms. 10 Max. częst. odchyl. poziom. 82 kHz 11 Max. częst. odchyl. pionow. 75 Hz 12 Kąt widzenia w poziomie 160 13 Kąt widzenia w pionie 160 14 Złącza 15 stykowe złącze D-sub 15 Zasilacz Wbudowany 16 Inne Urządzenie musi być oznakowane nalepką potwierdzającą spełnienie normy efektywności energetycznej urządzeń biurowych o którym mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej rządzeń biurowych. Urządzenie musi być oznakowane znakiem CE 17 Proponowany producent, model i typ I.3.WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I SERWISU Lp. Nazwa Wymagania minimalne Oferowane 1 Gwarancja 3 lata 2 Serwis Na miejscu u użytkownika. 3 Transport Oferent zapewnia odbiór urządzenia do serwisu oraz jego dostarczenie i montaż po naprawie u zamawiającego. 4 Czas reakcji serwisu - zgłoszenie do godz. 11.00 - przyjazd serwisanta tego samego dnia w ciągu 4 godz. od czasu zgłoszenia - zgłoszenie po godz. 11.00 - przyjazd serwisanta następnego dnia do godz. 11.00 5 Sprzęt zastępczy - Oferent zapewnia dostawę sprzętu zastępczego (o parametrach równoważnych z zakupionym) w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni roboczych. I.4. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY 1.Zestawy powinny zostać dostarczone z zainstalowanym zakupionym systemem operacyjnym Windows XP Prof. PL (bez aktywacji) . - Nazwisko oraz nazwę firmy lub organizacji : o Nazwisko : Instalator o Organizacja: : R.Sz.S. - RADOM - Bez hasła (Administratora). - Z wyłączonym kontem (Gość) 2.Zestawy powinny zostać dostarczone z zainstalowanym zakupionym oprogramowaniem użytkowym Microsoft Office 2007 Basic PL (bez wykonania aktywacji). 3.Dyski HDD powinny zostać podzielone na następujące partycje NTFS : - 1 dysk 250GB na 50GB, 100GB i 100GB o nazwach odpowiednio (C) Disk11, (D) Disk12, (E) Disk13 - Instalacja systemu na pierwszej partycji Uwaga: W przypadku zainstalowania dysków większych niż 250GB, podział partycji uzgodnić z Zamawiającym. 4.Napęd optyczny powinien mieć przydzieloną literkę (Q). 5.Wszystkie dokumenty (instrukcje, gwarancje, zaświadczenia itp.) płyty CD ze sterownikami, systemem i oprogramowaniem użytkowym, włożyć do osobnych pudełek (np. po systemie operacyjnym) i dołączyć do odpowiadającym ich zestawów komputerowych. II. Komputer typu notebook 1 komplet ZESTAW KOMPUTEROWY KPL. 1 PARAMETRY ZESTAWU KOMPUTEROWEGO - NOTEBOOK APPLE MacBook Lp. Nazwa Parametry min. 1 Procesor Intel Core 2Duo 2GHz, 3MB shared, 1066MHz 2 Pamięć RAM rozszerzalna do 4096GB 3 Zainstalowana pamięć operacyjna 2GB DDR2 667MHza 4 Karta graficzna Nie zintegrowana min. 256MB 5 Dysk twardy 1 x 120 GB SATA 6 Napęd optyczny DVD+(-RW DVD+)-RW DL 7 Interfejsy 1 x RJ45 10-100-1000 Mbps 2 x USB 2.0 DVI 8 Komunikacja WiFi IEEE 802.11a/b/g Modem analogowy LAN 10/100/1000 Mbps Bluetoth 9 Czas pracy na baterii 3 godz. 10 Typ baterii Litowo-polimerowa 11 Przekątna ekranu 13,3) 12 Rozdzielczość nominalna 1280 x 800 13 Kabel krosowy RJ45, 568B, FTP cat. 5e, linka, 3m 14 Kabel USB 2.0 typu A-B 3m 15 Kabel Adapter USB-Centronics LPT 1,8m 16 PenDrive Kingston DataTravel Capless 8GB 17. Mysz komputerowa bezprzewodowa przeznaczona dla notebooków bezprzewodowa przeznaczona dla notebooków z tzw. nanoodbiornikiem USB max 8 mm 18 System operacyjny Mac OS X Mac OS X 10.5 Leopard 19 Torba na notebook 20 Nośniki ze wszystkimi aktualnymi sterownikami i oprogramowaniem do obsługi wszystkich urządzeń w zestawie. 21 Model i typ WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I SERWISU Lp. Nazwa Wymagania minimalne 1 Gwarancja 1 rok 2 Transport Oferent zapewnia dostawę urządzenia do serwisu oraz jego dostarczenie po naprawie do zamawiającego. 3 Czas reakcji serwisu - zgłoszenie do godz. 11.00 - przyjazd serwisanta tego samego dnia w ciągu 4 godz. od czasu zgłoszenia - zgłoszenie po godz. 11.00 - przyjazd serwisanta następnego dnia do godz. 11.00 4 Sprzęt zastępczy - Oferent zapewnia dostawę sprzętu zastępczego (o parametrach równoważnych z zakupionym) w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni roboczych. III.3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY 1. Zestawy powinny zostać dostarczone z zainstalowanym zakupionym systemem operacyjnym. 2. Wszystkie dokumenty (instrukcje, gwarancje, zaświadczenia itp.) płyty CD ze sterownikami, systemem i oprogramowaniem użytkowym, włożyć do osobnych pudełek (np. po systemie operacyjnym) i dołączyć do odpowiadającym ich zestawów komputerowych. III. Monitory LCD (10 szt.), PARAMETRY MONITORA Lp. Nazwa Wymagania minimalne 1 Typ LCD 2 Proporcja monitora 4:3 lub 5:4 3 Przekątna ekranu 19) 4 Kontrast 8000:1 5 Jasność 300 cd/m2 6 Plamka 0,29 7 Liczba wyświetlanych kolorów 16 mln 8 Rozdzielczość nominalna 1280x1024 9 Czas reakcji 5 ms. 10 Max. częst. odchyl. poziom. 82 kHz 11 Max. częst. odchyl. pionow. 75 Hz 12 Kąt widzenia w poziomie 160 13 Kąt widzenia w pionie 160 14 Złącza 15 stykowe złącze D-sub 15 Zasilacz Wbudowany 16 Inne Urządzenie musi być oznakowane nalepką potwierdzającą spełnienie normy efektywności energetycznej urządzeń biurowych o którym mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej rządzeń biurowych. Urządzenie musi być oznakowane znakiem CE 17 Proponowany producent, model i typ I.3.WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I SERWISU Lp. Nazwa Wymagania minimalne 1 Gwarancja 3 lata 2 Serwis Na miejscu u użytkownika. 3 Transport Oferent zapewnia odbiór urządzenia do serwisu oraz jego dostarczenie i montaż po naprawie u zamawiającego. 4 Czas reakcji serwisu - zgłoszenie do godz. 11.00 - przyjazd serwisanta tego samego dnia w ciągu 4 godz. od czasu zgłoszenia - zgłoszenie po godz. 11.00 - przyjazd serwisanta następnego dnia do godz. 11.00 5 Sprzęt zastępczy - Oferent zapewnia dostawę sprzętu zastępczego (o parametrach równoważnych z zakupionym) w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w wysokości: 1.525,00 zł/ jeden tysiąc pięćset dwadzieścia pięć/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , min 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2. ppkt 2. Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez producenta (-ów) aktualnego certyfikatu ISO 9001 dotyczącego procesu produkcji. 6. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: - Certyfikat ISO 9001:2000, - Certyfikat HCL komputera na dana platformę systemową, - Deklaracja zgodności CE na oferowany towar 7. Aktualny opis techniczny oferowanego towaru (foldery, katalogi itp.). 8. Wypełniony formularz cenowy- zał. Nr 4 do oferty 9. Wypełniona specyfikacja techniczna- zał. nr 1 do formularza cenowego. 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 12. Wykonawca do oferty załączy również parafowany wzór umowy zawarty w rozdziale IV niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach