Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego, w tym: zakup licencji bezpieczeństwa, serwera komputerów z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego, w tym: zakup licencji bezpieczeństwa, serwera komputerów z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, w tym: serwer z oprogramowaniem serwerowym 1 szt., licencja na program antywirusowy- odnowienie dla 65 szt. , dokupienie 25 szt. oprogramowanie do odzyskiwania danych - 1 licencja, program do wykonywania archiwizacji(backupu) danych - 1 szt., subskrypcja usług bezpieczeństwa dla urzędu sonicwall NSA 2400- 1 szt. , drukarka laserowa - 5 szt., drukarka igłowa - 1 szt., dysk twardy wewnętrzny- 1 szt., dysk twardy zewnętrzny - 1 szt., laminator- 1 szt., skaner A3- 1 szt., bindownica elektryczna- 1 szt., komputery stacjonarne- 10 szt., monitory- 10 szt., laptop z systemem operacyjnym - 1 szt., płyta Głowna- 5 szt., myszki i klawiatury- 10 szt., 10 szt. pendrive- 20 szt., zasilacz komputerowy- 4 szt., oprogramowanie- Pakiet biurowy- 10 szt. oprogramowanie - System operacyjny- 10 szt. Oprogramowanie- System operacyjny- 2 szt. Zamawiający udziela zamówienia w częściach: Część I: drukarka laserowa - 5 szt., drukarka igłowa - 1 szt., dysk twardy wewnętrzny- 1 szt., dysk twardy zewnętrzny - 1 szt., laminator- 1 szt., skaner A3- 1 szt., bindownica elektryczna- 1 szt., komputery stacjonarne- 10 szt., monitory- 10 szt., laptop z systemem operacyjnym - 1 szt., płyta Głowna- 5 szt., myszki i klawiatury- 10 szt., 10 szt. pendrive- 20 szt., zasilacz komputerowy- 4 szt., oprogramowanie- Pakiet biurowy- 10 szt. oprogramowanie - System operacyjny- 10 szt. Oprogramowanie- System operacyjny- 2 szt. Część II: licencja na program antywirusowy- odnowienie dla 65 szt. , dokupienie 25 szt. oprogramowanie do odzyskiwania danych - 1 licencja, program do wykonywania archiwizacji(backupu) danych - 1 szt., subskrypcja usług bezpieczeństwa dla urzędu sonicwall NSA 2400- 1 szt. Część III:serwer z oprogramowaniem serwerowym 1 szt., Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części lub na daną cześć zamówienia. Przez dostawę należy rozumieć dowóz, a także rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Inwestora. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Zamawiający wskaże osobę upoważnioną do odbioru dostawy. Dostawa w/w materiałów musi się odbyć w terminie nie później niż do 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Zamawiane materiału muszą być dostarczone w opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie przed mechanicznym uszkodzeniem w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone materiały były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm jakościowych zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa wymagania minimalne dla każdej z części. W przypadku, gdy wykonawca oferuje sprzęt o parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w formularzu oferty w kolumnie potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem (załącznik do SIWZ) wpisuje TAK. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty (załącznik do SIWZ) Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego na koszt własny. W dniu dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone urządzenia. Oferowany sprzęt musi być kompatybilny z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem lub licencją. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia został określony każdorazowo w Specyfikacji Technicznej oraz w projekcie umowy. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. 907 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania min. takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego obowiązany jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie powyższe wymogi są wiążące zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawcy. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny słownik zamówień 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie,pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach