Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7658555 , fax. 071 7658425
- Data zamieszczenia: 2013-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109 109
51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7658555, fax. 071 7658425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH Sprawa nr 17/PN/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego, artykułów biurowych oraz materiałów papierniczych w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w tym między innymi: pojemniki na klucze, niszczarki dokumentów A4, ekran projekcyjny, tablic suchościeralnych, laminatorów, bindownic, gilotyn do papieru, projektor multimedialny, kserokopiarki, telefaksów laserowych, telefonów bezprzewodowych, kalkulatorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych (MAT-KO/210-358/2016)
Dodano: 2016-06-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2016
Dodano: 2015-12-17 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-18 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2015-05-05 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-03-24