Szkoła Podstawowa nr 3 im Stanisława Wyspiańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 60
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 662 21 63 , fax. 23 662 21 63
- Data zamieszczenia: 2012-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im Stanisława Wyspiańskiego
ul. Płocka 60 60
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 23 662 21 63, fax. 23 662 21 63
REGON: 00113311100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3plonsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa - szkoła podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości w złotych kwoty 200 000 euro. 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła, wymienionych ponizej: 1) Przenośny komputer dla ucznia ilość 60 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 2) Przenośny komputer dla nauczyciela ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 3) Szafa do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów na 15 szt. notebooków ilość 4 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 4) Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne ( kopiowanie, drukowanie, skanowanie) ilość 1 szt. 1 wymagana gwarancja 36 miesięcy 5) Drukarka laserowa ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 6) Tablica interaktywna ilość 2 szt. wymagana gwarancja 60 miesięcy 7) Głośniki ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 8) Kontroler WLAN zarządzający szkolna siecią bezprzewodową ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 9) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej ilość 4 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 10) Router z wbudowanymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (ips) wraz z szafą 6U 19 do jego instalacji na ścianie i konfiguracją ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 11) Projektor multimedialny krótkoogniskowy ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 12) Ekran projekcyjny ilość 2 szt. wymagana gwarancja 36 miesięcy 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt o parametrach technicznych co najmniej takich, jak określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Zakupione pomoce dydaktyczne muszą być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 5.Dostarczony sprzęt musi być zainstalowany w siedzibie Zamawiającego i skonfigurowany zgodnie z jego wymaganiami 6.Do zakresu przedmiotu zamówienia wlicza się także przeprowadzenie szkoleń dla administratorów (nauczycieli) Zamawiającego dotyczących dostarczonego przedmiotu zamówienia. Szczegółowość, poziom i czas szkoleń Wykonawca musi dobrać tak, aby każdy przeszkolony administrator Zamawiającego był w stanie administrować dostarczonymi pomocami dydaktycznymi. 7.Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli z obsługi sprzętu. 8.Zakupione pomoce dydaktyczne muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ- specyfikacja sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp3plonsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05