Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Lubinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych, OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - metoda: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu / w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart paliwowych, dla pojazdów samochodowych WIOŚ we Wrocławiu oraz delegatur WIOŚ w Legnicy, Wałbrzychu oraz Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i maszyn budowlanych dla Gminno-Miejskiego Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bolkowie
Dodano: 2016-06-08 - WFA.2410.5.2016JK Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Instytutu Astronomicznego
Dodano: 2016-06-01 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego EKO-C lub równoważnego do celów grzewczych DPS Prząśnik w ilości 90 000 litrów
Dodano: 2016-01-22 - sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Dodano: 2016-01-04 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2016 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - stacja paliw na terenie gminy Trzebnica, - zadanie nr 2 - stacja paliw na terenie gminy Żmigród.
Dodano: 2015-12-30 - ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH - TANKOWANIE DO BAKU
Dodano: 2015-12-28 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2016 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - stacja paliw na terenie gminy Trzebnica, - zadanie nr 2 - stacja paliw na terenie gminy Żmigród.
Dodano: 2015-12-21 - Zakup paliw dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych - tankowanie do baku
Dodano: 2015-12-17