Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych

Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-137 Wrocław, ul. Wiśniowa 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3602181 , fax. 071 3732569
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wiśniowa 36 36
    53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3602181, fax. 071 3732569
    REGON: 01068698100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl/pub.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów leczniczych szczegółowo określonych pod względem asortymentowym i ilościowym ( w 12 pakietach)- w załączniku nr 2/1 - 2/12 do SIWZ, do siedziby Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2. Oferowany asortyment musi posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dostarczone produkty będą posiadały okres ważności nie mniejszy niż 50% okres przewidziany dla danego produktu leczniczego. Niniejszy okres nie może być jednak mniejszy nić 3 miesiące. 3. Produkty lecznicze dostarczane będą przez Wykonawcę na własny koszt i ryzyko w asortymentach i ilościach określonych w zamówieniach składanych przez Zamawiającego 4. Produkty lecznicze dostarczane będą do magazynu apteki Zamawiającego w terminie do: 1) 5 godzin od chwili złożenia zamówienia w przypadku leków (na ratunek) 2) 2 dni od chwili złożenia zamówienia w przypadku pozostałych leków. 5. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w terminach, o których mowa w pkt 4 ust 1, 2 Wykonawca pokryje wszystkie koszty (transport, koszty administracyjne, różnicę w cenie itp.) związane z zakupem produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia u innych dostawców. 6. Wykonawca odpowiada za wady ilościowe i jakościowe dostarczonego towaru i gwarantuje wymianę na pełnowartościowy towar w ciągu 7 dni od chwili zgłoszenia na piśmie przez Zamawiającego takich wad. 7. Dostarczone produkty lecznicze muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. 8. Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 30 dniowego terminu płatności (przelewem) od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury. 9. Wykonawca dostarczać będzie faktury w wersji papierowej i elektronicznej. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (Preparat równoważny to taki, który zawiera tę samą substancję czynną w tej samej dawce, postaci oraz posiada te same właściwości, wskazania kliniczne i zastosowanie, co preparat zawarty w specyfikacji). Zamawiający wymaga wielkość opakowań wskazaną w SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na jeden lub dowolną ilość wybranych pakietów pod warunkiem dostawy pełnego żądanego asortymentu wymienionego w danym pakiecie z wyjątkiem pakietu nr 3 , 5 i 6, w których dopuszcza się również złożenie oferty na poszczególne pozycje w pakiecie. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 36, ust.4, ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 17. Szczegółowe zasady podpisania, realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 5 . 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1) podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Złożą ofertę, której treść odpowiada treści niniejszej SIWZ. 3. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP (art.22 ust.1 i pkt.4 ustawy) Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1) Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) kopia koncesji zezwolenia lub licencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. 3) Oświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna 1) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia. 1. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą i dołączonym zobowiązaniem dostarczenia polisy na okres trwania umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. 2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany asortyment musi posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego i ważnego przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu (świadectw rejestracji) na każdy oferowany produkt leczniczy - zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2004 r. Nr53, poz. 533 ze zm.) i udostępnieniu ww. dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, że złożona oferta nie odpowiada treści zadań SIWZ Zamawiający w trakcie badania ofert wezwie Wykonawcę do przedłożenia dowodów (próbek, świadectw rejestracyjnych itp., które pozwolą na obiektywną ocenę prawidłowości złożonej oferty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Inne wymogi: 1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 2) W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach