Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Wolności 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3138978 , fax. 034 3138978
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
ul. Wolności 29 29
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 3138978, fax. 034 3138978
REGON: 00030637700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmyszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych dla potrzeb transportu sanitarnego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, ul. Wolności 29. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr I : -olej napędowy w ilości - 84 000,-.litrów -benzyna bezołowiowa w ilości- 3 400,- litrów Zadanie nr II : -gaz propan butan w ilości- 6 000,- litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 5.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 (wzór druku załącznik do SIWZ) 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 (wzór druku załącznik do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozmyszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Ruda Śląska
Dodano: 2016-07-22 - Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika wraz z dzierżawą zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do siedziby ZGKiM Zbrosławice, ul. Oświęcimska 6.
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej na okres od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r
Dodano: 2016-05-09 - Zakup paliw płynnych dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie rozliczany za pomocą kart bezgotówkowego tankowania
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa paliw
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa paliw płynnych i oleju dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Raciborzu
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa oleju napędowego w ilości 3100m3 na użytek własny zamawiającego w okresie 48 miesięcy.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-03-21