Przetargi.pl
„Zakup, montaż i instalacja nowoczesnego elektronicznego systemu biletowego” w ramach zadania budżetowego „Wzrost gospodarczy uzdrowiska poprzez rozwój potencjału endogenicznego i zwiększenie dostępu do zasobów naturalnych – Rodzinny Park Zdrowia w Busku-Zdroju” - w systemie „zaprojektuj - wybuduj”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2021-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, montaż i instalacja nowoczesnego elektronicznego systemu biletowego” w ramach zadania budżetowego „Wzrost gospodarczy uzdrowiska poprzez rozwój potencjału endogenicznego i zwiększenie dostępu do zasobów naturalnych – Rodzinny Park Zdrowia w Busku-Zdroju” - w systemie „zaprojektuj - wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie, zakupu, montażu i instalacji nowoczesnego elektronicznego systemu biletowego. Realizacja rozumiana jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych oraz wykonanie wszelkich niezbędnych robót budowlanych wraz z dostawą, montażem urządzeń wespół z niezbędnym oprogramowaniem wspomagającym proces rezerwacji i sprzedaży biletów do tężni solankowej w Busku-Zdroju oraz obiektach Buskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, tj. Pływalni Miejskiej oraz części Stadionu Miejskiego, wykonaniem usługi wdrożenia systemu, wdrożenia systemu kontroli liczby osób w obiekcie tężni oraz przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego i aktualizacji zainstalowanego w ramach realizacji zadania oprogramowania. W ramach przedmiotowego zamówienia należy dodatkowo wykonać na obiekcie tężni: montaż wraz z uruchomieniem i podłączeniem dwóch elektrozaczepów rewersyjnych na furtkach dwuskrzydłowych (dotyczy ogrodzenia wykonanego ze stali) oraz podłączenie z uruchomieniem zamontowanych elektrozaczepów (dotyczy bramy wjazdowej- 1 szt. oraz furtek dwuskrzydłowych – 4 szt.). Program funkcjonalno-użytkowy stanowi podstawę do sporządzenia kalkulacji ofertowej na kompleksową realizację powyższych zadań, obejmujących opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi badaniami i pomiarami. Wszystkie urządzenia wraz ze związanym z nim wyposażeniem należy zaprojektować i wbudować w sposób zapewniający spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków sanitarnohigienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem drganiami, oszczędności energii. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, b) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 1.3. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w PFU oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach