Przetargi.pl
Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy z podziałem na części: Część 1 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1. Część 2 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 642 60 01 w. 456 , fax. 22 858 75 20
  • Data zamieszczenia: 2014-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 642 60 01 w. 456, fax. 22 858 75 20
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy z podziałem na części: Część 1 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1. Część 2 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy z podziałem na części: Część 1 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1. Część 2 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, wniesienie mebli, zmontowanie ich, rozmieszczenie i wniesienie do poszczególnych pomieszczeń w budynkach przy ul. Franciszka Klimczaka 2 w Warszawie oraz wyczyszczenie mebli umożliwiające ich użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, inne niezbędne). Dostarczone meble i siedziska muszą spełniać parametry techniczne określone w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, pozbawione defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych, wad wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia mebli, zmontowania ich oraz rozmieszczenia i wniesienia do poszczególnych pomieszczeń w budynkach przy ul. Franciszka Klimczaka 2 w Warszawie zgodnie z harmonogramem dostaw; 2. wykonania prac, o których mowa w punkcie 1 w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość dla normalnego funkcjonowania Urzędu; 3. wyczyszczenia mebli umożliwiającego ich użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, inne niezbędne); 4. przekazania Zamawiającemu mebli na podstawie protokołu przekazania, zawierającego: liczbę porządkową, model, nazwę producenta, ilość, oświadczenie, o którym mowa § 1 ust. 4 Umowy. 5. przekazania Zamawiającemu projektu protokołu, o którym mowa w punkcie 4, w wersji elektronicznej na adres wag@wilanow.pl najpóźniej na 2 (dwa) dni robocze przed pierwszą dostawą mebli; 6. przekazania Zamawiającemu wraz z dostarczanymi meblami pełnej dokumentacji ich dotyczącej, o której mowa w § 5 ust. 2 umowy; 7. zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w Umowie. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż wraz z ostatnią dostawą mebli, do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji dotyczącej mebli (atesty, warunki korzystania, inne) zgodną z warunkami określonymi w umowie oraz dokument gwarancji na meble wystawiony przez producenta/producentów mebli. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy, stanowiącymi załączniki nr 6, 7 i 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach