Przetargi.pl
„Zakup materiałów do remontu dróg powiatowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup materiałów do remontu dróg powiatowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.„Zakup materiałów do remontu dróg powiatowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie” z podziałem na części: Część Nr 1: Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie. Część Nr 2: Zakup mieszanki stabilizującej 0-31,5 z kruszywa łamanego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Część Nr 3: Zakup gruzu betonowego kruszonego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w § 18 SIWZ opis części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. Nr 1a, 1b, 1c. 3)oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a)wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- udzielonego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b)ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach