Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy 4-modułowej na działce nr 68/5 położonej w obrębie ewidencyjnym Sałkowice Gmina Pasłęk

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy 4-modułowej na działce nr 68/5 położonej w obrębie ewidencyjnym Sałkowice Gmina Pasłęk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej 4-modułowej na działce nr 68/5, położonej w obrębie ewidencyjnym Sałkowice, Gmina Pasłęk (powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie) z pominięciem wykonania ogrodzenia i utwardzenia terenu. 2. Zamówienie obejmuje budowę świetlicy 4-modułowej (z czterech powtarzalnych elementów) o łącznych wymiarach ok. 11,0 m x 6,06 m i wysokości 4,07 m, z dachem dwuspadowym, krytym blachodachówką, o nachyleniu połaci ok. 22o. Budowa ścian – warstwowa z rdzeniem styropianowym lub poliuretanowym. 3. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów zewnętrznych świetlicy, zgodną z pozwoleniem na budowę i przepisami Prawa Budowlanego, to jest do 2% wymiarów nominalnych. 4. Zakres zadania obejmuje: 1) wykonanie fundamentu pod 4-modułowy kontener świetlicy; 2) dostawę i montaż kompletnego zestawu 4-modułowej świetlicy wraz z wyposażeniem, wg projektu i specyfikacji wykonania i odbioru robót, obejmującej miedzy innymi: a) stolarkę okienną wraz z roletami antywłamaniowymi oraz stolarkę drzwiową; b) podłogi wraz z wyłożeniem wykładziną PCV utwardzoną - przemysłową; c) pokrycie dachowe; d) ścianki działowe z płyt warstwowych; e) wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, wentylacyjne; f) urządzenia grzewcze – grzejniki elektryczne, urządzenia sanitarne, urządzenia elektryczne i oświetlenie; g) wyposażenie aneksu kuchennego w zlewozmywak, bojler elektryczny, umywalkę, dwie szafki; h) wyposażenie aneksu kuchennego w płytę indukcyjną z 4 polami i piekarnikiem (nie uwzględnione w projekcie i przedmiarach); i) wyposażenie pomieszczenia sanitarnego wraz z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych i pomieszczenia gospodarczego; 3) budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z przyłączem; 4) budowę zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz z budową zbiornika bezodpływowego o pojemności 10m3; 5) budowę instalacji elektrycznej (WLZ) wraz z konstrukcją wsporczą do przyłącza; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Szczegóły dotyczące wadium określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP, oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) zobowiązania podmiotu trzeciego – jeżeli na zasobach podmiotu trzeciego Wykonawca będzie polegać w trybie art. 22a Ustawy PZP, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) szczegółowy sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego; c) szczegółowy zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) informacji Wykonawcy, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – jeżeli dotyczy; 4) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) – jeżeli dotyczy. 2. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach